tisdag 27 april 2010

Pyroman varning!!

Ja nu är det väl bäst jag förklarar min rubrik!
Men det hela började med att jag ville göra en liten julkalender av små tändsticksaskar,sagt och gjort så jag inhandlade 24 små tändsticksaskar,när den var klar tyckte jag att den vart så gullig och var så kul att göra att jag ville göra nåt som kan stå framme hela året oxå.....sagt och gjort....inhandlade då 8 stora tändsticksaskar på samma butik,men fick känslan av att dom måste nog trott att dom fått en pyroman på halsen!!! =0)
Men den här gången fick det bli en liten "minibyrå" av askarna där jag förvarar mina utstansade blad,blommor,snöstjärnor,knappar m.m
Den va minst lika rolig att göra,så jag höll i ett gäng mellanstora askar på affärn kort efter det......men jag tänkte att det va bäst att låta bli innan jag blev inspärrad på nån klinik mot pyromani eller tändsticks-sjukan,men så här i efterhand kan jag tycka att jag bara hade behövt BYTA BUTIK!!! =0)


1 kommentar:

Unknown sa...

Oj så söt! =D haha jag känner igen det där med pyromanvarning ;P I julas var jag in och köpte 12 stora askar och tjejen i kassan frågade lite skämtsamt om vi hade kallt inne...då skulle jag skoja tillbaka och sa att det behövs en hel del tändstickor om man ska lyckas sätta eld julbocken i gävle...då kollade hon snett på mej =D

har ni kallt? Här blåser det iofs halvstorm men det är + 8 grader nu kl 21 =)

Kramkram!