fredag 15 oktober 2010

P.I.F!! 2 & 3


FRÅN BUSFRÖN TILL ROSOR!!!
Det här är "piffet" som goaste Petra och goaste Linda fick av mej. Handgjorda rosor!
Vart ju så kär i dessa små "busfrön" från hÄnglar att jag bara va tvungen att göra nåt av dom...
Petras fina blogg är den blogg jag har följt näst längst(började hos Therese) och hennes alster är ju bara föööööör fina,så det va med en skvätt ångest jag insåg att det pysselproffset skulle granska mitt verk på nära håll....*gulp* så gissa om jag höll på att bli GALEN när jag insåg att jag hade satt ett P lite för högt(på baksidan av kortet satte jag deras namn) så det såg ut som hon heter BETRA!! *morrar* men som den sanna diplomat hon är så skrev hon att hon minsann hade tänkt döpa om sej till BETRA ändå,ja hon skrev även att hon inte hade sett att det satt för högt så hon hade inte reagerat på mitt fel. =)


Baksidan på påsen me rosor och även baksidan på rosorna....

Ha en superskön fredag kära vänner!!
Kram från mej!

12 kommentarer:

Pysselbus sa...

*hihi* Sånt är det ingen som ser och även om man gör det så är det det som är charmen med handgjort!!

Dina underbara alster är superfina men ändå finare i verkligheten!!

Kram
Linda

Unknown sa...

Nä men ooooh så söta blompåsar och rosorna ser ju så proffsiga ut i så vackra färger. Ha en skön kväll, själv ska jag gotta mig i Magnolias nya magasin som jag inhandlade idag på väg hem från jobbet.

Kramelikramis från mig

Ingela

nicolet sa...

Oooh wow, this is gorgeous!!
Greetings Nicolet

Louise sa...

Hej godingen min :)
Vilka vackra PIF du har gjort och sååååå snabb du varit..de som anmält sig i min får nog vänta liiiiiiiite till (läs: är inte ens planerade för ;))
Jag gillar verkligen allt med de här söta små påsarna, de handgjorda rosorna är så klart bäst men...texten från busfrö till rosor är så fyndig :) Typiskt dig liksom ;) Älskar att man ser en del av din personlighet i det du skapar :) Och att du målar såååå vackert är ju fantastiskt!
Tack för titten och inspirationen! :)
Kram!

Christina sa...

Helt underbarea!!! Sååå himla fint!! Synd jag inte höll mig framme ;o)
Du - hur har du gjort blommorna? SEr superproffsiga ut!!

Jessika sa...

Mycket fina påsar. Imponerad av rosorna!

Christina sa...

Wowww Maritha this is just stunning dear, as always!! Love it!
Have a nice weekend!
Hugs Kristel

Mim... sa...

Men vilka underbara blompåsar!!
Ha det bra.

Petra sa...

Det är en fröjd för själen att dyka in till dig. Jag njuter.....Helt underbara påsar, stämplarna är bara så söta och så fint målade. Lyckliga äro de på din pif-lista. Ha en underbara vecka.
Kram Petra

Petra/Paradise sa...

Jag blev så fantastiskt glad Maritha!!! En alldeles UNDERBAR present och den gjorde mej superduperglad!!!! Som jag skrev i mailet så kommer jag tusan inte våga öppna förpackningen! ;)
Och kommer jag någongång få för mig att göra det så stannar de definitivt kvar huset genom att dekoreras på lo´s som hamnar i MITT album!!! :D

Du är BÄST gumman!
Du vet precis hur man gör någon glad!!!!
MÅNGA GOA KRAMAR Petra

Gurkiss sa...

Gu så himla snygga rosor :)

Hur har du gjort dessa?

Kram Gurkiss

Annette sa...

Men, gud gumman, vilka härliga små blomterpåsar! Det är ju så att man blir avis på mottagarna... Jag bara älskar dina blommor! De är såå fina!
Kramar till dig!