måndag 1 november 2010

NATTA 20 ÅR!!!!

GRATTIS NATTA 20 ÅR!!!
Imorron fyller min äldsta 20 år.......oj oj vart tar tiden vägen,inte tycker jag att jag har blivit 20 år äldre inte??!! =)
Har hört att man kan bli "mångalen" men "stjärngalen"??? Ja kan man bli det så är det nog vad jag blivit minsann. Bara älskar dessa stjärnor i alla format!!

Anledningen till att jag använde en julstämpel till henne är helt enkelt för att den stämplen påminner så mycke om henne när hon va liten,hon har ett enormt långt och tjockt hår. Vi har en jätteförstorning på henne där hon är 2 veckor gammal,folk undrade ofta varför vi satt en peruk på henne......??? Nä det hade vi såklart inte gjort utan hon hade bara sååååå mycke hår när hon föddes!! =)

Tänk va bra det va när man kunde ta bilderna ute ist....nu blir dom av tvivelaktig kavlité hela tiden *suck*



Ha en skön kväll mina vänner!!
Kram från mej!

9 kommentarer:

Mim... sa...

Ja vart tog alla åren vägen och snart är sönerna lika gammla som mig, hi hi.....
Ett underbart kort till dottern.
Ha det bra.

Pysselbus sa...

Meeeen, du är ju helt gaaaalen! Sååååå snyggt! Din dotter kommer få snurren och då menar jag inte av skumpan!! Såå snyggt med alla stjärnor.... Det är helt ok att bli stjärn-tokig!

Ha det så bra och se till att fira ordentligt nu! Det är inte var dag man får fira att dottern har blivit jämnårig med mamma!
Kram
Linda

Therese sa...

Ett ljuvligt kort! Hon kommer att bli så glad!!
Massa kramar

Christina sa...

Woww this is so stunning Maritha!! Really devine and love the soft colours!!
Hugs Kristel

Kamilla sa...

ÅÅÅh ljuvligt kort, och vilken kalufs eran dotter hade :O helt fantastiskt!!!
Kram kram

Unknown sa...

Ohh Maritha vad du är duktig, vilket ljuvligt kort med så många olika färger men ändå så harmoniskt komponerat. Nathalie kommer att bli så glad för kortet. Ja tänk vad åren går och bara snabbare och snabbare. Det gäller att försöka njuta av varje sekund och hinna med både kul pyssel och tid för eftertanke.

Kram Ingela

mormor sa...

Vilket härligt kort.
Tänk vad tiden går fort liten har blivit stor.
Kram Kram

Louise sa...

Men HUGA!!! Fy hundan (skånska för typ...sjutton ;)) så jädra snyggt det här var! Färgerna, stämplen, din målning, stjärnorna, insidan, jag för HUNDAN! Hela jädra rasket är asläckert! Tack för inspirationen fröken Elofsson, den behöver jag ;)
Och hör du! GUUUUUUUUUDDDD! Vad söt hon var lilla Natta. Men om hon är som du är hon söt som vuxen också, med ett hjärta av guld.
Kram!

Annette sa...

WOW vilka läckra färger på ett underbart kort! Man blir riktigt glad när man tittar på det!
Och dekorerad insida... nice ;o) Fortsätt med stjärnorna, det blir så himla snyggt!
Kramar!
Ps! Vilken liten sötis!