fredag 8 april 2011

SKÅL!!

SKÅL och trevlig helg kära vänner......

.......ja alltså jag skålar ju såklart i cola zero!!! =)

Idétokan har släppt och just nu har jag så mycket i huvet som jag vill göra att jag nog får ta tjänstledigt fr jobbet typ. Har sett en massa tekoppar i omlopp på bloggar men faktiskt inget vin/cola-glas?! Det va bara att hitta på nåt klurigt mönster och go with the flow.... Pappret jag använt är fr BoBunny och den goa lilla björnen är ännu en tag/stämpel fr TeddyBo. Lilla texten är PBP.

Så skål mina vänner(som såklart får välja valfri dryck...hihi)!!

Kram Kram!

14 kommentarer:

Tammy sa...

Tammy, so loves this. So cute....I would love to have a go at this gift box. Beautiful. Hugs x

maria sa...

OJ, wow...va läckert!!! Och den har du kommit på bara sådär. Jag är hur impad som helst. Verkligen supercoolt. Jag tycker at vi tar ledigt ett tag och bara skapar. Det skulle vi alla behöva =))
Trevlig helg vännen, kram

Pysselbus sa...

Wow!! Superläckert!! Har också sett alla dessa tekoppar och faktiskt en babymugg också... Ska försöka omsätta detta till något lika snyggt som dig, men det går nog inte för detta var sååå coolt!!!!

Ha en fin kväll och skåla i cola (cåla) är inte fel det heller... Skål!

Eva J sa...

Meeeeeen hur fint var inte detta!!! Så läckert och vilket pill, jättefint och så söt tag. Vilken tur att du fått tillbaka din skapar lust så härligt att se dina alster, du är grymt duktig.
Önskar dig en härlig helg
kram

smuulan sa...

Men SÅ läckert, GU va duktig du är!!!!!!!!!!!!

Petra/Paradise sa...

Nämen jisses Amalia!
Vilket bedårande glas Maritha!! Har du hittat på denna modellen själv?!? Galning!
Men härligt att höra att din mojjo is back! HURRA!!!! :D

Glaset är verkligen überfint!! WOW WOW WOW!!!

Tusen tack för inspirationen sötnos!

Nu måste jag gå å natta mej själv å jag kommer förmodligen drömma om läckra vinglas i papper! ;)

Stoooora bamsekramar och trevlig helg på dej stumpan!

Unknown sa...

Nä men vilken fantasi du sitter inne med. Den snyggaste colakylare jag sett (har nog aldrig sett någon tidigare förresten). Vem skulle inte behöva ta tjänstledigt för att hinna pyssla. Jag har fått så många beställningar på senaste tiden att jag knappt hinner göra något åt mig själv. Jag vet aldrig hur mycket jag skall ta betalt för ett kort, jag kan ju typ sitta i 4 timmar och fila på samma kort så det är ingen lönsam business.

Kramis från mig till dig.

Therese sa...

Vilket underbart glas ♥ Vad duktig du är.
Varm kram

Michele Roos sa...

Such a gorgeous project. Hugs Michele x

Louise sa...

Hej skatt!
Men du är helt OSLAGBAR du ;) Det här är då coooolt - och vackert! Hur i Helsinki har du kommit på det här? Sådär bara? ;) Läckert!
Du är grymmmmmmt duktig!
Huga! *om du ursäktar mig nu så skall jag bara plocka upp min haka från golvet ;)*
sådärja! Hejdå!
Kram

Jill sa...

Du er jo bare helt rå :)
Nydelig gjennomført cola glass :)
Blir kun cola her også, siden jeg jobber netter frem til onsdag.. Men da blir det vin og påskeferie med pysslerier ;)
Må jo prøve ut mine nye Teddy Bo og Teddy Bea stempler... Hihi, klarte ikke å la være ;)
Har en liten sak til deg vennen på min blogg!
Kramar i massor och önskar om en vacker, solig söndag (hihi, ser du så flink jeg er i svensk! )
Jill

Christina sa...

Woww this is stunning Maritha! Love the idea, such a wonderful creation dear!!
Hope you have a great sunday!!
Hugs Kristel

Randi Th. sa...

Denne var bare superflott!!! Og så utrolig flotte farger du har valgt.

Ha en fin søndag!

-klem

Mim... sa...

Skit den var ju superfräck. Visst skulle det var kul att ta ledigt och bara pyssla.
Ha det bra........