onsdag 25 maj 2011

MiniMaggis!

Hej kära vänner! Måste väl ändå börja med att skälla lite på blogger......det har ju varit lögn i h-vete att kommentera på vissa bloggar så har ni tyckt jag varit snål med kommentarer så är det bloggers FEL!! (så nu känns det bättre)
Kortet har jag gjort med en mimimagnolia och en digistämpel. Det fick bli ett kort där själva målningen fick bli i centrum och inte alla fina papper och dekos.

jag har nu envisats med att testa digistämplarna(köpte mej en skrivare för födelsedagspengarna jag fick...*glad*) och jag har testat att spraya hårspray på dom och sen måla med distresserna.....och ja det har funkat ganska bra faktiskt!!! Men man får ju inte kladda runt lika som man brukar.=)

PBP stämplar och pappret är oxå fr Magnolia

Nu ska jag kasta mej runt på bloggarna och se om det minsann går att få till en kommentar el två....;o)

Kram på er!!

11 kommentarer:

Pysselbus sa...

Men gullevännen!! Vilket heeeelt fantastiskt kort! *love* Vad är det för digi?

Hårsprej?? Vad har du köpt för skrivare...?

Kramis
Linda

Jessika sa...

Vilket underbart kort!!! Jättefint målat!

Eva J sa...

Hej hej......
jag håller fullständigt med det är hopplöst att lämna kommentarer ibland.
Åååå vilket supergulligt kort, du har verkligen fått till motivet så fantastiskt snyggt, och det behövs inte ett mönstrat papper till ett sådant kort. Såååååå fint!
Ha det gott
kram

Louise sa...

Hej gumman!
Nu är jag äntligen här igen, vi verkar ha haft samma problem :( För mig kvarstår problemet via datorn men jag har lyckats kommentera hos flera vänner via telefonen nu! Gött :)

Vilket underbart kort du har gjort!
Älskar hur du låtit de här underbara motiven stå i centrum :) Fantastiskt hur du fått ihop de här gulliga stämplarna och din färgläggning är så vacker :)

Det verkar vara en väldigt fåfäng skrivare du köpt dock ;)
He, he, he!

Kram

Mim... sa...

Underbart sött kort!! Håller med jag oxå jag blir så trött när man inte kan kommentera när man nu vill göra det, blogger har strulat en hel del det sist.
Ha det bra.....

Petra/Paradise sa...

Irriterad man blir när ens kommentarer inte blir ivägskickade...*grr*

Kortet är LJUVLIGT!! hej å hå vilka vackra färger <3
Å du, grattis till nya skrivaren!! :D

KRAAAAAAM

Christina sa...

Woww that is absolute gorgeous Maritha! Beautiful work dear!
Hugs Kristel

Linda/Pieces by Pieces sa...

Maritha-raringen, hur uuuuunderbart fint var inte detta?!!! Såååå snyggt att jag känner att min förtorkade scrapinspiration vaknar till liv igen:)

Kramisar till dig

Susy sa...

Det här var verkligen ett superfint kort!!!!!

KRAM SUSY

maria sa...

Men åh så snyggt!!! Underbart kort!!
Jag förstår fullt din irritation över det här med kommentarer. Sitter och håller tummarna att det ska fungera medans jag skriver. Hoppas att det här är något dom fixar snart. Grrr...

Grattis till din nya vän "Skrivaren" Blir lite avis nu när du fått till det med dina diggisar.

kramen till dig

Kamilla sa...

OOoh me löööövi!!!
Sååå snyggt!!!
Du är ju min idol på måleri, kort och ALLLLLT ♥

Jag håller med om att blogger suger, jag har försökt kommentera hos en del, men det GÅR INTE *surar som en tvååring*

Kraaamiz