lördag 11 juni 2011

Bröllopsryggsäck!

Oj så varmt det är.....vi har just kommit hem från en cykeltur ner till Storsjön,där fläktade det skönt men sen är det ju liksom 3 km rakt UPP hem......fläktade inte fullt så skönt då!! =)

Våran städerska på jobbet har gift sej och jag fick uppdraget att göra kortet,jag kom ihåg att jag sparat en beskrivning som pysselgumman Petra/paradise gjort på en ryggsäck en gång för ett bra tag sen,så den tog jag fram och gav ett försök......och allt som nånsin kan gå fel gjorde det,jag fick göra om och göra om och tejpa till,limma fast och ja ni vet.....och tro för all del inte att det va beskrivningen det va fel på,nej nej,det va jag som hade solsting el nåt annat värmeslag. Men tillslut blev den klar med några små justeringar.....=)
Låsen ville bara bråka så där fick jag bygga på en remsa för att det skulle hålla ihop...men har man inte sett Petras yberfina rygga så syns det ju inte lika bra...(ja det va det jag tröstade mej me)

En digistämpel fr Wimsystamps som jag lackade med 3d lack


Hoppas ni har det bra i värmen kära pysslare och ickepysslare!
Kram kram!



11 kommentarer:

Jill sa...

Hei min søte venn:)
Du er jo bare så kreativ!!
Nydelig personlig liten ryggsekk å gi bort :)
Insiden var jo helt sjønn, med det digistemplet!
Her skulle du ha vært for her er det ikke sommervær, men regn, regn og atter regn!!!!!
Svensken min skal sykle ritt i morgen (240km...)så vi satser på finvær, solskinn og medvind! Og når han ligger utslått i sofaen i morgen kveld skal jeg lage et kort eller to :) Jippi!!
Ha en underbar helg gumman :)
Og du skal vite at jeg setter så pris på dine kommentarer, you're the best :)
Klem

Louise sa...

Jag tycker den är helt underbar Maritha! Så duktig du är! :)
Fantastiska papper och stämpeln på insidan sitter där som en smäck :)
Det här kommer de verkligen uppskatta, så personligt och vackert :)

Hörde från Johans bror också att det är värmebölja upp omkring ;) Hoppas ni har det så bra ni kan :)

Kram

Petra/Paradise sa...

Roligt att man kan inspirera ibland och att det är någon som använder min tutorial.. ;)
Men jag tror allt att det är min beskrivning som spökar..för jag är fan sämst på att göra tutorials! *haha* ;)

Din ryggsäck blev iallafall superfin!!
Söt stämpel du fått tag på :)

*gäsp* Nä, nu är det fan dags för mej att gå å sova.

KRAAAAAM

Christina sa...

Woww this is really stunning Maritha! Love it and such a great idea!!
Hugs Kristel

Mim... sa...

Den ryggsäcken var jättefin!
ha de...

Susy sa...

Underbart fint!!!!!

KRAM SUSY

Therese sa...

Superfin blev den ♥
Jag önskar att vi kunde få lite av er värme:)
Kramkram

smuulan sa...

Superläcker rygga! Jag kan inte se de missar du pratar om, men man är ju alltid sin egen värsta kritiker. Jag tycker den var supersnygg iallafall!!!
Kram kram

Åsa/asamia sa...

Vilket pillerill. Jättefin blev den!

Unknown sa...

Hej i värmen!

Ja en annan har ju inte bara utomhustempen att brottas med utan även en massa tanthormoner som lever djävulen och ser till att man håller värmen. Stackars oss kvinnor, blir man av med ett elände så får man ett annat på köpet, nog klagat. Vilken fin ryggsäck, jag bara häpnar över vad du kan tillverka i papper. Nog kommer bröllopsparet också att göra det. Hälsa dom att de bara kan användas när solen skiner!!

Kramelikram/Ingela

Johline sa...

De finaste kortet av alla vi fick på vår bröllopsdag. Du är så duktig, som alltid ;)