söndag 29 april 2012

LO!!


Jaha...nu kommer ni bli chockade!! Jag har minsann knåpat ihop en LO!! =)
Kortet är taget av min dotter så det har blivit mitt favvokort(inte motivet dock..),men i mitt album med scrapade bilder så finns det ju inget kort på mej så jag tvingade mej till det hela...
Inne på Eviebee´s blog hittar ni en liten skiss att följa och en liten tävlig att vara med i,det var det som fick mej att fatta tag i ett foto!

Pion design papper
Emossat papper och distressat i lite blått
fjärils die från Magnoila
Sax och pärlor fr PyHobby
(saxen får stå för min pysselmani) =)

...så skutta in till Eva och kolla på skissen!!

Härlig söndagskväll på er!
Kram!


13 kommentarer:

maria sa...

Wiiihiii...va fin!!! En Lo...inte varje dag vi får se det =)) Så snyggt jobbat.

kramen

Rosietoes sa...

That is such a pretty layout Maritha - well it can't help it - you are such a pretty lady. :)
Edna x

Eva J sa...

Kul att du vill vara med och tävla i min lilla tävling. En jättefin tolkning och kortet på dig är är inte alls tokigt.
Ha en skön söndagkväll
Kram Eva

Jill sa...

Neimen vennen, du kan jo virkelig alt du!
Herlig LO i flotte farger og med et vakkert bilde av en spesiell dame :)
Ha en flott kveld :)
Klemmer

Marita Johansson sa...

Men den är ju kanonfin din Lo
Kram

Kjersti sa...

Wow! Denne LO'en var herlig! Lekre farger og så flott bilde da:) Det er jo så morsomt å lage album, finnes ingen grenser for hva man kan bruke av ting og tang:)
Ha ei fin uke Maritha!
Klem fra Kjersti:)

Susy sa...

Din layout är helt underbart fin!

KRAM SUSY

Unknown sa...

Oj oj så stiligt. Du har lyckats alldeles förträffligt med din LO, du har säkert tränat i smyg för att få det så perfekt.

Kram

ÅsaJ sa...

Snyggt!!! Du får allt ta och göra LO lite oftare ;-) Kram

Lau W sa...

Oh wow ! You're so pretty, such a lovely creation !
xxx

Anonym sa...

Vad super fint det blev.Kram mamma

Linda sa...

Sötknopp, vad underbart fin denna LO är, och motivet tycker jag är det bästa!

Björnkortet är också superfint! Vilken underbar dies du använt där (vill ha)

Pöss

Pysselbus sa...

Aaaawwwwuuuu!! Sååååå fin!!! Så många fina detaljer och fotot... SNYGGT!!!

Kramkram
Linda