söndag 9 september 2012

Påse!


God morgon!! ....ja eller god förmiddag för den som redan varit uppe ett tag!! =)
Tänkte visa en påse som min sambo fick när han fyllde år med ett presentkort i...
 


KennyK stämpel,min sambo är en gitarrspelare så den passar perfekt...
Målat med Promarkers
Stora blomman är en spellbinders die
 
Jaha,tro vad jag ska hitta på nu då?? Jag har typ 100 bilder att klistra in i ett album till min dotter från hennes bal och student.....har klistrat in 5 än så länge....bara att hugga in på det då!!! =)
 
Ha en skön Söndag mina vänner!!
Kram!



8 kommentarer:

Jill sa...

Helt utrolig kult stempel og fantastisk laget pose fra verdens beste Maritha :)
Regner med at Johan likte denne :)
ha en herlig søndag vennen og nyt dagen!
Masse klemmer

Anna sa...

WOW...man ska inte svära, men den är verkligen skitsnygg!!:D :D
Stämpeln är bara sååå snyggt färglagd!!
Lycka till med dina bilder, själv så sitter jag o påtar med en ny laddning inbjudningskort till dop :) Lite enformigt blir det men kul att man får göra dom :)
Ha en toppen söndag!!
Kramis

Rosietoes sa...

Fabulous creation Maritha. Wonderful colouring.

Edna x

Åsa/asamia sa...

Snyggt med fin påse till presenten!
Hoppas födelsedagen blev bra.

Mim... sa...

Men oj då denna påsen var ju läcker.
Ha de...........

Marita Johansson sa...

Helt otroligt fint

Kraaaam

Susy sa...

Vilken cool presentpåse och stämpeln så himla läcker!

Dyk in i ditt fotoalbum nu, lycka till!

KRAM SUSY

Kjersti sa...

For en herlig pose Maritha! Kult motiv til en gitarspiller - tenker han likte den:)
Klem fra Kjersti:)