måndag 9 september 2013

Utmaning hos Kreativ Scrapping


Hej svejs! 
Hos Kreativ Scrapping har dom en skissutmaning som jag bara inte kunde låta bli att ge mej på...=)
Stämpeln är som i förra inlägget från Alldressedupstamps

MajaDesign papper
"flärpen" är en Die namics die



OK...jag vet!! Den lates sätt att färgbeskriva. ;) Tittar man riiiktigt noga så ser man även en urdrucken Cola Zero där i bakgrunden. Japp!! Cola Zero och Copics funkar dritt-bra(Jill jag vet att man inte får säga så) ihop!! ;)

Så ta er en titt på utmaningsbloggen hos Kreativ,deras design team gör verkligen dom mest fantastiska alster man kan tänka sej.......och har ni inte sett deras BLOG HOP så ligger den överst i min sidebar. Makalösa priser och en rolig HOP!

Ha en toppendag!
Kram!

12 kommentarer:

Unknown sa...

Totally perfect Maritha! Your colouring is outstanding! xxx

Lau W sa...

Oh such lovely little girls ! Your card is superb, papers are beautiful, and nice shape !
Have a nice week-end my super friend !
xxx

Chris_P sa...

Amen åhhhh det är ju galet fint!! O nu fick du mig att förmodligen fylla på lagret med nya digisar!! så himla söta!!

kram Christina

Eva J sa...

Åååå..... jag blir helt såld, så himla fint. Guuu vad du är bäst!!!!
Tusen tack för alla goa kommentarer och att du bjuder på dina underbara alster.
Löööv it!!
Kraaaaaaaaam

Anna sa...

MEN SÅÅ FINT!! Och vilken urgullig stämpel sen!! Underbara papper och en perfekt färgläggning som alltid.
Stor Kram <3

Jill sa...

Min herlige venn ♥
Du lager de mest vidunderlige kort og din fargelegging er bare utrolig flott. Dette var bare herlig og for et morsomt motiv!
Digger hele greia. Flott tolkning av skissen vår ♥
Dritfint ;) hihi
Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping og lykke til
Stor klem fra Jill

Kerri sa...

your card is beautiful..love your colouring!!

Åsa/asamia sa...

Ditt kort är bara såååååå snyggt! Fina stämplar och sååå fina papper och dekos. Tokgillar den där lilla vimpeln och den runda över/under som kommer igen inuti kortet. Kanon!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Åh så supersött kort!! Va duktig du är på att färglägga m copics! Måste även kolla in de stämplarna lite närmare. Kram Pillan.

Anneli sa...

Såååå underbart kort och vilken fin vikning, den måste jag testa. Gillar stämplarna...så söta!!

Vore roligt om du ville var med i julkortstävlingen jag har min blogg. I potten ligger 3st presentkort till PY Hobby butiken. 1:a 300kr, 2:a 200kr, 3:e 100kr …Vinnaren utses av oss på PY Hobby!
Tävlingen pågår hela september, välkommen till min blogg läsa mer om …Kraaaaam Anneli

Lisa sa...

Wow, vilket fint kort, Maritha!
Så kreativt och i så fina färger och intressant upplägg! :-)

Ha en fortsatt skaparfylld helg!

Kramar Lisa

Kjersti sa...

For et nydelig kort Maritha, lekre de motivene - og herlig med rosa hår!
Klem:)