torsdag 31 december 2015

Ny Dt för kaBoks 2016


Maritha
Hej! Mitt namn är Maritha Elofsson och jag är en stolt ny dt medlem för kaBoks 2016.
Jag började med scrapbooking 2009 och sedan dess är jag fast. Håller mest på med kort och min stil är nog mer åt cas-stilen(clean and simple). I början så använde jag bara distresser men numera är jag  Copicsfrälst och lägger mest tid på mina färgläggningar,vilket nog gjort att jag valt att inte ha så mycket på mina kort som tar fokus bort från själva färgläggningen. Brukar ibland testa mina distresser bara för att det är lite roligt att göra nåt annat. Älskar alla fina papper och lever med mottot "man kan aldrig få för mycket papper" ...(alltså man kan ju aldrig få för mycket av några pysselsaker egentligen) Jag gillar även att renovera gamla möbler och måla om,stilen är shabby chick här hemma. Jag testar gärna nya saker inom pyssel och det senaste är att föra över bilder till trä,väldigt snyggt och väldigt roligt. 
Ska bli spännande att se om jag förstår all norska,det är inte så säkert. *fnissar* Men dom får väl ha lite tålamod med mig. Ser fram emot ett härligt pysselår och hoppas att hälsan tillåter detta. 

1 kommentar:

iaz sa...

Va roligt med ett DT uppdrag. Hoppas du länkar till dina inlägg sen =) Spännande! Kramp