lördag 19 november 2016

Tomtar!




Fick en beställning på 20 julkort ,vilket ställer vissa krav .....det får inte vara för mycket att färglägga,ska inte vara för tungt att skicka och det ska gå lätt att få till så många. Inte helt lätt.
Såg denna underbara lilla tomte hos Skapar Källaren (som ni hittar på Facebook) och tänkte direkt att den skulle vara passande. 



Enkel design CAS ....för er som känner mitt skapande kommer det INTE som en chock!! 😊

Efter att ha haft en total svacka då hälsan inte är på topp så tackade jag ja till beställningen för att tvinga igång mig lite! Har även varit på en liten scrapträff som verkligen va balsam för själen.....(inte för kroppdelarna dock) 😄 
Nån kanske tänker : men du visar ju kort hela tiden?
Jag har en hårddisk full och jag kan visa kort i två år framåt utan att göra ett enda!! *fniss*
Men jag har fått tillbaka lusten att färglägga iallafall så det känns hoppfullt.

Kram till er alla!!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Oj vilket jobb. Jättefina kort!!!! Hoppas du snart får må bättre.

iaz sa...

Va skönt att du hittat lite lust igen, ibland är lusten på vift, även om man har inspiration så har man inte alltid lust och tvärtom. Själv har jag äntligen kommit igång med mina julkort, bättre sent än aldrig =) Superfina kort och så fin tomte =) kram

Ally sa...

they are super cool, Marty! Wish my CAS cards looked this cool! :)
xoxo, Ally