måndag 13 februari 2017

Student 2017




Japp.....i år är det dax för min yngsta att ta studenten!!! Så jag har såklart gjort lite inbjudningskort.
STÄMPLAR FRÅN SKOGSTOKIGA


Eftersom jag är allergisk mot blommor så har jag knåpat ihop en mössa som sen ska hängas runt halsen på sonen....

Korten gjorde jag utan att färglägga. Skrev istället ut motiven med laserskrivare och sen laminerade dit guldfoil. 
Till själva fickan av plast använde jag min FUSE TOOL. Går så himla snabbt och lätt med den. Sen i med bilden och ett gäng guldstjärnor och fäst med fuse tool upptill så har man ett skakkort fast platt!! 
Blir väldigt effektfullt.
"You ´re invited" är stickers jag hittade på Ica Maxi

Ha en härlig dag!!
Kram

4 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint 😃

iaz sa...

Vilka fina inbjudningskort och så läckert med mössan du tillverkat! Ha en fin fortsättning på alla <3 dag! kram

Marita Johansson sa...

Coola inbjudningskort
Snygg studentmössa

Petra Maria sa...

Så läckert <3 <3 <3