måndag 20 mars 2017

Uggla

En liten cupcake från


Papper från Gummiapan
Die från MFT
Färglagt med Copics
Dom tre större "pluttarna" är pärlor jag smält....såg en video på Youtube(Damn youtube) där det såg sååååå lätt ut att bara smälta ner pärlor så man kan göra sina egna Enamel dots!! OMG!! Jag har slängt så många så ni anar inte. Det va INTE lätt!! Kan även meddela att det förekommit en och annan svordom gällande detta med....
Jag köpte nya pärlor,då det tydligen inte gick med vad som helst,jag köpte nytt bakplåtspapper så dom inte skulle fastna,jag har ändrat grader....minuter....you name it!! Så om nån har testat och kommit på det ultimata sättet 
LET ME KNOW!! *fniss*

3 kommentarer:

Petra Maria sa...

Love it <3

iaz sa...

Vilken söt uggla/stämpel. Och så fint målat som vanligt =) Jag måste träna mer, så jag kan bli bättre jag med ;) kram

iaz sa...

Sån söt uggla! Och väldigt fint kort =) kram