lördag 7 maj 2011

Tekanna!!

3D festivalen på den här bloggen fortsätter....
Denna gång är det en tekanna som är objektet! hi hi Så håll i er för bilder är det gott om...

Ovansidan av den lilla display-boxen som det så fint heter på engelska. Mönstret till kannan har jag köpt här och den lilla displayboxen följde med på köpet! Urkul att göra om än lite marigt,för allt står ju som på engelska och det är inte alltid helt lätt att begripa.....

Ovansidan av själva kannan där lite rosor fått pryda själva knoppen på kannan.
Pappret på kannan är fr Maja design

Insidan av själva kannan

Den söta lilla tepåsen fick såklart hänga på projektet.


Så ser den ut nu när den står i mitt vitrinskåp och väntar på rätt tillfälle att kanske ges bort.......eller bo kvar,man vet aldrig!!! =)

Hoppas all ni raringar som är i Gävle på mässan har det bra,där hade jag oxå gärna varit!! =)

Kram kram!

10 kommentarer:

Jill sa...

Tjena på deg du 3d dronningen!!
Du er jo bare helt grym på dette!
Vakkert, vakkert Maritha
Papirer, blomster, bånd og alt passer jo bare helt perfekt sammen. Sukk, du er såååå flink!
Ha en deilig helg min venn!
Masse klemmer fra Jill

Louise sa...

MEN HUR SNYGG VAR DEN HÄR DÅ!!!
Så vacker och ändå så cool liksom :)
Card carousel..jaja, det skall besökas och finkammas i jakt på nya ideer ;)
Läckra papper och du har helt rätt - den där tepåsen sitter som en smäck där! Och display boxen är urtjusig sedan du "pimpat" den :)

Kram!

Eva J sa...

Meeeeeeeeen jag är stum av beundran, att det är många bilder gör inget hade gärna sett fler, jag har skrollat upp och ner flera gånger den är helt underbaaaaaaaar och vilket pill, du är så himla duktig.
Önskar dig en skön lördagkväll
kraaaaaaaaam

Mim... sa...

Ij Oj denna var ju riktigt cool.
Ha en fortsatt bra helg........

Pysselbus sa...

Ohhh, gumman! Den är heeeelt U.N.D.E.R.B.A.R.!!! You ROCK!!! Helt otroligt gjort... Synd att du inte hade vägarna förbi mässan.... Det var superkul och jag sprang på massa bloggisar IRL!!

Kramis
Linda

maria sa...

OJ...jag finner liksom inte ord som räcker till...Så himla läcker och snygg. Vacker och ljuvlig...jag skulle kunna fortsätta länge...magiskt Maritha.

Håller med Linda (som jag träffade igår) va synd att du inte hade vägarna förbi. Det blev ett mycket trevligt mässbesök.

kramen

Kamilla sa...

OMG!!! Jag trillade ju av stolen, men shajt så snygg den var!
Och stämpeln ovanför displayen, sååå snygg må jag säga (villhavillhavillha):D
Ja, jag dricker mycket te, och jaaa, det är väl uppenbart vart den ska *gapskrattar*
Min adress är.. *fniss*
Nä, skämt å sido så himla snygg den ändå var!!!
Me lajki, nä, me lövi ♥

Kraamiz

Therese sa...

Så fin så fin!
Kram ♥

Susy sa...

Makalöst vackert!

KRAM SUSY

Unknown sa...

Men Maritha vad är det jag ser, en tekanna i papper, jag vet inte om jag besitter tillräckligt många adjektiv för att beskriva min beundran. Så söt och ljuvlig och som om inte det räcker så står den i ett underbart litet vitrinskåp. Du är verkligen landets 3D drottning utan konkurans. BRAVO!!!

Kram Ingela