fredag 9 september 2011

Promakers heaven and hell!!

Today i will show you  a card that is for the Teddy bo´s top tips "homework"....it´s the Norwegain create master Jill who is showing a "tut" for a post it-card. And this time i have painted the stamp with my new Promakers(OMG i have thrown so many stamps away while i was trying them out...and LOT`S of ugly words have been heard in my kitchen)
I just added this pic,for the light was not the best last night!!

The little tags are saying " Santa's wish list" and my thought was that the kids could take a small piece of paper and write what they wish for Christmas on.

Close up of my horrible painting


So have a nice evening my friends in the blogosphere!!
Hugs!

17 kommentarer:

Denise sa...

This is totally gorgeous - love the image and your colouring looks just fine to me :0)
Denise xx

Mim... sa...

Men hur sött var inte inte denna, läcker du är så duktig!!
Ha en bra helg...

Jill sa...

Dette er jo bare helt utrolig Maritha!
Gurimalla så vakkert, og din fargelegging er jo fantastisk! hvem skulle vel ha trodd at dette var en av de første med promarkers. Du er et naturtalent min venn!

Thank you so much for following my tutorial at Teddy Bo and your homework is exellent! Well done my dear friend :)

Lots of hugs to you
Jill/Jillsan

Pysselbus sa...

Hello!?!?! Nya PM? What?? Jag suger verkligen på att kommentera för tillfället men jag kikar alltid in hos dig... Varför har jag missat nya PM? Och målat har du ju gjort till perfektion - helt underbart! Otroligt härliga färgsättningar på hela kortet och hela designen- I LÖÖÖÖÖÖVE IT!!

Ha en gomys helg!!
Kramis
Linda

Anna sa...

Vilket fint kort!! Känner igen det du skriver, haha...men övning ger färdighet heter det ju :) Och det blev hur bra som helst tycker jag.
Kramis

Mia sa...

Hej Maritha! Det här var helt fantastiskt vackert! ÄLSKAR färgerna, färgläggningen - ja allt! Superfint :) Kram Mia.

Margareta sa...

O så fint julkort - och turkos, som jag ÄLSKAR!!!
Ha en skön helg!

Sazzle sa...

Your card is absolutely fantastic and there is nothing wrong with your colouring! Your kids are going to have fun writing their wishlists on this notelet aren't they?

xx Happy crafting & glittery hugs xx

Sazzle

http://sazzlecraft.blogspot.com/

Louise sa...

Men hej goding!!
Vad är nu detta? Har jag missat något??
Jag fattar ingenting? ;) När köpte du PRO Markers? Du får nog uppdatera litta om detta så di skånske fansen hinger mä i dina tankar...;) He, he, he! LOL!

Ja, jag är ju visserligen bara en person men jag ser då inget fel alls med den här målningen...;) Hur läckert dom helst ju och Teddy Bo är jättesöt :)
Underbara papper och en riktigt intressant vikning som jag MÅSTE kolla in hos Jill senare :)
WOW!! Go girl, med fina PRO markers :)

Kram o trevlig helg

Petra/Paradise sa...

Men nu tror jag att du gått å blivit spritt språngande galen!
Vad är det som är så hemskt med detta kortet nu då?
Färgläggningen är ju verkligen superfint!!! Tossa där!
Du har VERKLIGEN för höga krav på dej själv. För din färgläggningen är det då rakt inget fel på!!

Härlig vikning! Marianne på StampARTic har haft en liknande tutorial, kanske skulle man ge sig på ett försök nån gång? :)

Trevlig helg stumpan!
KRAM Petra

Tammy sa...

Oh my....this is simply a work of art. So much as gone into this creation. A gold star you so deserve. Hugs Tammy xx

Helle sa...

Halloen Maritha!
Du så lekkert dette er!
Fargeleggingen din er ingenting å utsette på og det ble et nydelig sluttresultat !

Lykke til videre med dine tusjer!

DT-Helle

Gayle Cook sa...

Maritha.....my 14 year old daughter now wants one as yours is just so beautiful....your colouring is wonderful...x

Your FREEBIE graphic will be with you very soon...x

Gayle
Teddy Bo & Co x

Kathy sa...

Ooooooo this is beautiful!!!!!! I love the soft blue colors and your coloration of this sweet image is fabulous!
Thanks so much for playing along with Jill's tutorial!
:)Kathy

Kamilla sa...

Men nu jämarns!! *daskar dig i huvet med en tidning*
Det är ju GÖÖÖÖR SNYGGT JUUUU!!!!
Du målar ju supersnyggt pinglan ♥ *gör vågen*

Kraaamizar i massor!!!

Unknown sa...

Men vännen nog behärskar du Promakers precis som allt annat du tar dig för. Undrar om inte jag skall ta och damma av min gamla pennor och prova på, du frestar mig med ditt ljuvliga kort.

Kramiizzz

Debbie (Little Gingham Bear) sa...

Thank you for joining in with our first Teddy Bo Top Tips Tutorial - it's absolutely gorgeous and I really can't see anything wrong with your colouring
Hugs,
Debbie xx

PS Our tutorial this week might help you as we have a promarker tutorial for bears :c)