tisdag 17 januari 2012

Dt-kort PyHobby/TeddyBo!!

TeddyBo Tuesday!! YEEEEY! You haven´t forgotten to take part in the bloghop haven´t you??!! There are some lovely prices to win! Just look at Bo being cupid....soooo cute!! =)

Todays card for you.......this stamp is soooo cute! =)


Freebee Valentine tickets
.....all other material is from PyHobby!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Material lista från PyHobby! Bara klicka på orden så leder jag er rätt =)
Kolla även in alla deras nyheter....massor av spännande saker!
Ni hittar dom HÄR!

Massor av kramar!

9 kommentarer:

Susy sa...

Så läckert och jag gillar alla "tickets" på kortet!
Ursnyggt, du kan du Maritha!

KRAMIS SUSY

Christina sa...

Woww that is such a stunning card Maritha! Love it!!
Hugs Kristel

Karin sa...

Sååå sött kort! Underbart!
kram !

Pysselfröken sa...

Jag har något till dig i min blogg!
kram

Petra sa...

alltid lika underbart att smyga in till dig och kika på alla fina saker du gör. din kylskåps komihåg ska jag försöka mig på någon ledig dag, den är bara så underbar. tack för dina goa kommentarer hos mig. ledsenatt jag inte är lika duktig på att kommentera.
ha en underbar vecka. kram Petra

Marita Johansson sa...

Ett ursött kort
Kramis

Mim... sa...

Å fyti rackarn vilket läckert kort.
Ha det gott...

HeleneV sa...

Vilken härlig blogg du har! Jag hittade hit från Pysselfrökens blogg och kommer definitivt tillbaka!

/Helene

Kjersti sa...

Ååå, men den var jo bare helt utrolig skjønn! Masse flott pynt på kortet også - herlig!
Ha ei fin uke!
klem fra Kjersti