lördag 17 mars 2012

Just trying something new!

Have seen it be done with rubberstamps,and just whanted to try it with the digi stamps....
......colouring "without" lines,no not totally without(that would be an living H*) =) but with pale lines.
So i printed one out with wery pale lines,and then coloured her up,it was not easy and i DO have to practise A LOT MORE! =)

Memory box dies/swirls and buckle
...i´m not an expert on this,but it was so much fun to do!! =)
Coloured with Promakers
Tim Holtz text stamp

Just have a try my sweet friends!!

Big hug!

 

13 kommentarer:

Anna sa...

Jag tycker att du har lyckats jättebra! Men så är du ju otroligt duktig när det gäller att färglägga. :) Blir så inspirerad av att se det du har gjort :)
Ha en bra lördag
Kramis

Marita Johansson sa...

Jag tycker oxå att det blev jättefint

Trevlig helg

ÅsaJ sa...

Men va spännande, har jag inte sett förut. Fint blev det! Kram

Annette sa...

Du är modig, du ;)Jag tycker att du har gjort ett fantastiskt jobb! Jättesnyggt!! Swirlarna är ju bara underbara, för att inte tala om den fina texten!
Alltså ännu ett underbart alster!
Kram kram

Stine H sa...

Dette var helt nydelig!! Du er utrolig flink med tusjene, trodde først du har malt med distress eller akvarell. Utrolig fin effekt med no-lines teknikken, takk for inspirasjon!!

Stine :)

mhlcards sa...

Oj oj oj vilka helt fantastiska kort du skapat på sistone. Färgläggningen är fantastisk.
Kram Mari

Kjersti sa...

Det ser ut som akvarell, jo - nydelig kort og herlig fargelegging Maritha, og så skjønne farger!!
Ha en fin søndag!
Klem:)

Margareta sa...

Det blev ju jättteläckert!!!
Så fint kort också och med en så fin text!
"Det är i motvind en drake stiger" är en jag också gillar och brukar använda.
Ha en skön fortsättning på helgen! Kram!!

Pysselfröken sa...

Det blev toppenbra gumman! Det ser jag fram emot att se fler gånger hos dig. Toppensnyggt kort och supersöt stämpel.Hoppas att du har en fin helg.
Kram

Åsa/asamia sa...

WOW, sååå många underbart vackra kort sen jag var in hos dig sist....du gör otroligt vackra saker hela tiden, och jag älskar att få komma in hit och se allt fint.

Eva J sa...

Ett enda ord.... underbaaaaaaaaaart!!!

Anneli sa...

Underbart kort med fina detaljer

Kram Anneli

Pysselbus sa...

...................*donk*..........................................................*aj*............................. Oj, hördes det där... Det var bara ljudet av min haka som gick i bordet! UNDERBART kort, gumsan! Gruvligt läckert färglagt!! Jag bugar mig för mästaren!

Kramkram
Linda