onsdag 6 mars 2013

Inte igår....


...nä det va inte igår jag visade ett kort med en Maggis på!! ;)
 
Kortet fick min sköna böna JillBill när hon fyllde år....!! =)
 

Jill befinner sej just nu i Thailand så kanske hon har typ ett sånt paraply.....fast i nån drink såklart!! ;)
Hon lägger ut otäcka bilder på sandstränder,pooler,soligt väder och tänk jag blir inte ens avis.....OCH DÄR TOG JAG PRIS FÖR SÄMSTA LÖGNAREN EVER!!!!! =)

Stämpeln är målad med Promarkers...
Papprena är lite blandade...men det turkosa är Magnolias papper
 
Utmaningar: InkyChicks #5 Use a Magnolia image
 
Ha en toppen dag!



11 kommentarer:

Sinikka sa...

Kul att läsa din lilla berättelse att du är icke avis......
Kortet är helt klart perfect och mycket fint. Vill nog se mera maggisar i din blogg.
kram Sinikka

Lau W sa...

Oh superb card Maritha, love the design, and colors are wonderful !
xxx

Gina's Cards sa...

I adore this card it is so beautiful and the colours are fabulous!

Hugs
Gina x

maria sa...

Superfint kort!!
Man blir ju inte alls avis på att vara i Thailand...hm...hehe =)
Härligt att se maggisar här inne igen men jag gillar alla dina kort vilken stämpel det än är.
kramen

Petra/Paradise sa...

nämen nämen!
Har det smugit sig in en liten Tilda på ett av dina kort! (kors i taket!)
Den långa "brejken" kunde man inte anat när Maritha startade bloggen under namnet "Magnoliastämplad forever" ;)

Kortet är hur som haver alldeles alldeles underbart fint!!!
Du kan du tjejen, vilken stämpel du än använder :D

Många kalasiga kramar ifrån Vimmerby

Åsa aká Scraphorse sa...

Åhhh så fantastiskt fint!!

Och jag tycker minsann oxå att Jills bilder är otroligt äckliga ;)

Stora kramen!!

ÅsaJ sa...

Verkligen ett snyggt kort! Önskar jag hade "göra-snygga-kort-gåvan" :-) Så kul att titta in till dig och jag hoppas att jag ska komma igång och göra lite kort snart... Kram

Majsan sa...

Men guu såå härligt kort, så fint färglagt och så snyggt med blommonra o alla papper :)

KRAM MAJSAN

Anna sa...

Underbart fint kort.. Jättefin färgkombination, och fint färglagt..

Kram Anna

Jill sa...

HAHAHAHA, inte avis du liksom!!
LOL gumman
Kortet er like perfekt som alt du lager og det er så moro å se dine Magnolia stempler i bruk ♥
Jeg er tilbake fra paraplydrink ferien og landet med et smell i virkeligheten med en syk datter på 4.dagen som holder sykepleier mamma'n på tå hev fra tidlig morgen. Sto opp kl fem i dag, og med tanke på at jeg skal jobbe i natt...usj sier jeg bare!
men men jeg satser på at lille hjertet er bedre i morgen så mamman får sovet på dagen og pysslet litt etterpå. Bloggen min lider...
Ha det så bra min goding og grattis med nye DT jobben også, så KUL!
DE er heldig de ♥♥
Kramis

Unknown sa...

Den här Tildan är verkligen en favorit, men med din design blir den en solklar favorit, på tal om sol hi, hi. Blomrankan är ljuvlig.

Ha det gott i kylan