torsdag 25 april 2013

April LO!!


japp.....jag håller mej fortf med att lyckas göra en LO /mån!! Nåt som man vill komma ihåg fr just den månaden är tanken! Den här månaden blev det en LO från när vi va till Ö-vik och lämnade min dotters häst som ska få bli mamma...hon har haft henne i 8 år och det va nog inte det lättaste beslutet att ta. Men han som ska ta hand om henne är en bekant sedan lääänge så det blir nog bra!!! Dom känner varandra väl och det sista min dotter sa till "gubben" va......"du kan ju spraya pälsglas på man och svans"
Gubben log och tittade på mej och sa...."ehhh hur f* gör man med sånt då??,tror jag har nån flaska i stallet kanske"
Min dotter sa "SUCK hon kommer va sååååå skitig när jag hämtar tillbaka henne"!!! hi hi
 

Graphic 45 papper
Tycker kortet när hon får en puss på mulen är så fint!! =)
 
Ha nu en skön fortsatt vecka......som tackålov snart är slut!! Freeedag är ju bara det bästa tänkbara! =)
Kramar i mängder!
 



5 kommentarer:

Colette sa...

Hi Maritha, what a fabulous scrapbook page, and great pics of your daughter and her horse.
Colette xx

Silje sa...

Kjempefin layout og skjønne bilder! : ) Ha en flott søndag!

Unknown sa...

Hej!
Men så fint, du kan det här med LO´s också. Jag förstår att det var svårt att lämna en så söt häst. Hoppas hon får ett fint föl.

Kram Ninni

Majsan sa...

ÅHH helt fantastisk LO.
Vilka underbara foton coh jisses så snyggt du har fått till allt på LO:n.

KRAM MAJSAN

Kjersti sa...

For en lekker LO, herlig bildeserie og så flott satt sammen!
Ønsker deg ei fin mai-uke!
Klem fra Kjersti:)