lördag 19 oktober 2013

Killkort...

First i will start to tell you about a sweet friend of mine Lisa....she makes all this LOVELY resin embellishments and sell over at EBAY. I bought mine there and you can to. Lets give her some support for her new buisness,you will see that i have used some of them on this card! =)
You find them HERE! ;)

Såg att CMS hade en utmaning där man skulle göra killkort....
Min brorson fyller snart 3 år så det passade ju perfekt!! Så kortet får åka med i deras utmaning



Min gulliga vän Lisa gör olika saker av resin  (ramen och det lilla hörnet)och säljer på Ebay,jag köpte mina där och här har ni LÄNKEN så ni oxå kan ge henne lite stöd i sin nystartade affär!! =)
Copics jag använt:
Blått: B97-95-93-91
Scarf: BG75-72-71-70
Byxor: E43-41-40
Hår: E43-41-40
Hud: E13-11-00-000-0000

Wille som han heter han som ska få kortet är heeeeelt såld på sin trehjuling och vill bara cykla hela dagarna,så den här hÄnglan passade verkligen till han!! 

Ha en toppenhärlig Lördag!
Kram kram!


13 kommentarer:

Alexandra♥ sa...

So so very cute! And the colored are great!

Titti sa...

Så snyggt till en 3-årig kille så fina färger det är målat i och så snygga detaljer som gör kortet.Har försökt att lägga till dig i min blogg men bara misslyckats, får väl prata med barnen när de kommer och hälsar på om hjälp. Kram Titti

Sharon sa...

A fabulous image and design Maritha. Love it.
Hugs Sharon. x

Titti sa...

Detta killkort till 3-åringen kommer bli poppis. Så fint målad och snygga detaljer. Ha det gott.Kram Titti

Gurkiss sa...

Himla läckert kort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Chris_P sa...

Fantastiskt fint Maritha!! Kul att du är med i vår senaste utmaning på Copic Marker Sverige!

Lycka till!
Kram
Christina, DT

Unknown sa...

Wooowww..... ursnyggt och vilken färgläggning, jag säger bara mmmmmmmmmmmmmm
Kram

Pialine sa...

Super super sødt kort - og jeg er vild med dit design og din farvelægning er skøn.
Håber du har en god søndag min skønne svenske ven <3

Kram
Pialine xxx

Lau W sa...

This is super nice Maritha ! So much details to see, love your creation !
Kram kram ! :-)

Anneli sa...

Vilket pås-kort så dunder snyggt,,,,Den stämplen är ju bara så söt ..har haft den men sålt den, ångra det lite.. Så snyggt du har färglagt den skulle behöva gå en kurs hos dig..:-)) Kraaaaaaaaaam Anneli

Lisa - InkyWings sa...

Vilket underbart kort till en liten kille!!

Tack för att du är med vår utmaning hos Copic Marker Sverige!

/Lisa - DT

Åsa aká Scraphorse sa...

Åhhh, men åh, vad fint!!
Du gör så välarbetade kort! Och färglägger som värsta proffset. :)

Jätte vackert vännen!

Tack för att du är med och leker med oss på CMS.

Kram, Åsa (DT-CMS)

Anna sa...

Wow, vilket fint kort.. Underbart fint färglagt och så fint dekorerat.. Gillar resinprydnaderna.. Ska jag ta mig en kik på..

Kram Anna