lördag 28 januari 2017

Kärlek

Efter en lång svacka bestämde jag mig för att färglägga ett motiv där jag INTE fick ta färger jag skulle valt annars. Jag fick inte heller välja papper med motivet i åtanke....utan bara färglägga och ta ett papper jag bara tyckte om. Allt för att ta mig ur "det korrekta" sättet(för mig) att göra det. 
Resultatet
Ja det blev en retro känsla kan jag tycka. :) För även om färgerna inte "stämmer" enligt vad jag skulle valt annars,så blev det rätt coolt.

Stämplar från SKOGSTOKIGA



Papper från Panduro (jag älskar verkligen deras pappersblock)
Färglagt med Copics 
Bakgrund Distress och en schablon
Scalloped punch bakom texten är en punch från Stampin up som var en gåva i ett heeeelt fantastiskt paket från en scrapvän. SUSY!! <3 p="">

6 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Härliga kort!! Skönt att du kom ur din svacka, alla sätt att ta sig tillbaka är bra. Trevlig helg.

Mim... sa...

WOW dessa var supercoola.

Plony sa...

Wowwwww.....georgeous!!!!! I love the colors you used.....love the image.....the dots on the hearts..... Really beautiful.
xxx Plony

sara s sa...

Helt underbart kort, jag ska nog testa samma förfarande och se om det kan hjälpa mig också.

Petra Maria sa...

Awesome <3 <3 <3

iaz sa...

Kul att utmana sig själv, man fastnar ju lätt i samma mönster på hur man går tillväga när man skapar kort, iaf gör jag med det =)