torsdag 13 maj 2010

Sommarkort!

Idag kommer det bilder på 4 kort som jag fått beställning på. En liten pojke som ska sluta på förskolan och börja skolan ska ge dom till personalen som ett litet tack! Så då tänkte jag att det är bäst att korten liknar varann så ingen blir "avis"...=0)
Hon ser ju så söt ut där hon sitter på sitt lilla staket med en liten blomma i håret.
Korten skulle vara lite mindre än 15*15 så jag gjorde dom 10*15 för då passar dom i vanliga kuvert.
Dom är som vanligt målade med distressfärger och jag har mer och mer börjat gilla den nya gula,wild honey,fast gul inte är någon favorit,men den här gul-oranga är faktiskt riktigt fin. Men skulle jag bara måla med min favvo-färg,stormy sky, så skulle ju alla mina kort bli BLÅ!!!!! =0)




2 kommentarer:

Therese sa...

Åh så fina kort! Fröknarna kommer att bli så glada!
Kramar

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättesöta sommarkort!