söndag 21 april 2013

"det vänder fort i hockey"...

...och förhoppningsvis även i väderleken!! Solen orkar inte riktigt fram idag,men det ser ut att ta sej...=)
 
Fick en beställning på ett kort till en hockeykille och då passade ju kennyK:s stämpel helt perfekt! ;)

Kortet är gjort för ett bra tag sen så jag kommer inte ihåg vad pappret kommer ifrån ens?



Texten kommer fr Whimsy stamps
Kugghjuls die fr Rox
Bokstäver fr Panduro
Den här är färglagd med Promarkers(det gjordes innan min Copic vändning) ;)
Stjärnan är en Spellbinder die
 
Hoppas ni har sol där ni är mina vänner!!
Kram kram!

12 kommentarer:

Paula sa...

Så fint kort! Gillar verkligen denna stämpeln och du har verkligen fått till färgerna bra!
Mottagaren blir nog superglad!

Inger Harding sa...

Super cool!!! :)
Herlig gutte-kort!
Ha en fin søndag.

♥ klem, Inger

ÅsaJ sa...

Häftigt kort! Duktiga du! Den stämpeln måste jag absolut försöka leta reda på då jag har en hockeytokig son. Fyller i maj så jag får skynda leta.... :-) Kram

Kjersti sa...

For et flott kort Maritha, perfekt til en hockeygutt. Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Trine sa...

Kjempe kult:) Stilig motiv og flotte farger:)
Ha en fin dag vennen.
Klem,Trine

Mim... sa...

Läckert och den stämpel skulle jag behövt för många år sedan.
Ha en fortsatt bra dag....

Marita Johansson sa...

Ett Superläckert kort

Kraaaaaam

Colette sa...

Fantastic, great hockey card, Colette xx

Anna sa...

Snyggt!!! Din färgläggning är som alltid perfekt. Gillar vad du gjort med texten och snöret med stjärnan lite extra mycket :)
Kramis

Jill sa...

Utrolig lekkert kort ♥
Digger stemplet, men jeg er litt lat og synes KK stemplene tar en evighet å fargelegge, så det er det ikke så ofte jeg orker..
Flotte farger og fargelegging, selvom det er PM ;) hihi
Ha en fin uke vennen!
Kramen damen

Chris_P sa...

Åhh vad läckert Maritha!! Du är såå duktig!!

kram Christina

Åsa/asamia sa...

Ja, visst vänder det snabbt i hocky allt! Superfint kort med fart i.