fredag 12 april 2013

Snö kvar....



...japp,här uppe i Norr har vi minsann snö kvar!! Så att hänga på CCWS utmaningar känns inte helt fel ändå. ;)
Nya roliga skisser att följa hela tiden.......urkul!!
 


Whimsy stamp die
Stämpel fr SC
Magnolia julgrans die
Liten julgran fr Rusta
Färglagt med Copics
Pyntebär fra Jillsan ;)
 
Nu ska jag se om jag inte kan ta och sätta mej ner i soffan en stund....hm...eller måla lite till.....;)
Massor av Fredagskramar till er alla!!
 
Utmaningar: CCWS
Christmas stamping all year long: Santas coat ! The ribbon is the one santa use on his coat......yepp i´m sure!! ;)
 
 



19 kommentarer:

Pialine sa...

Superflot farvelagt, elsker at du har brugt en tag til dit image :)...Jeg skulle også lave julekort, for jeg mangler altid julekort til jul :)..lol

Knus og kram
Pialine xxx <3 <3 <3

Marita Johansson sa...

Kanonfint kort

Trevlig helg

Pysselbus sa...

Åhhh vilket fint kort!! Underbar färgläggning och sååååå galet vackert dekorerat! Du borde vara med i utmaningen hos CSAYL också - denna gång är det "santa's coat"; dvs du ska ha med något på kortet som finns på tomtens rock och här är det ju perfekt med lite snö på kragen... ;-)

Ha en fin helg!

Kramis
Linda

Lau W sa...

Oh Maritha, so nice card, love this image, and my God, the design of this creation is superb !
Have a wonderful week-end !!!!
xxx

Majsan sa...

Här har vi lite snö kvar, men det ska ju bli varmare väder nu så får hoppas att försvinner fort nu. Vill ha sol o värme nuuuuu.
Underbart härligt julkort, tokgillar stämpeln. ÅHh jag måste ju också börja göra några julkort, så man slipper massproduktionen till julen ;)

TREVLIG HELG!!

KRAMAR MAJSAN

Heather sa...

Very cute! I didn't know Santa used ribbon on his coat, but it IS the right color. : ) Thanks for playing with CSAYL.

Jenny sa...

Eine sehr schöne Karte. Danke für deine Teilnahme bei CSAYL. Liebe Grüße Jenny

Åsa/asamia sa...

Jag gillar ditt kort jättemycket! Den stämpeln ät så söt, och du har färglagt henne underbart fint.
Visst är det kul och inspirerande med skisser, kikar ofta efter en skiss när jag har dålig fantasi själv.

Patricia Chalas sa...

Lovely card! thanks for playing along with us at CSAYL!!

Lilla Pysselvrån sa...

Superfint kort som vanligt!

Om jag återkommer med ny blogg kommer jag skriva det i nån kommentar här, var så säker... ;-)

Tack för alltid så fina och värmande kommentarer du gett mig på min blogg den här tiden!

Kram, Erica

Anna sa...

Halloj!!
Men så snygg färgläggning!!! Håret är Supersnyggt!!

Och nu har jag missat en massa kort igen. Så fina allihop!
Tycker giraffen är såå söt, har en av dom själv men tycker inte jag får till det riktigt. Men jag ska nog göra ett försök igen tror jag :)
Stora Kramar <3

Debby Kuster sa...

love the stamp you used
great card. thanks for playing allong at csayl

hugs Debby

Alberto sa...

OMG! this saturated canary image is very very stunning! i love the image and the colouring of it! your way to use the papers is just amazing! great work as alaways!

hugs, alby

krafty-kutz sa...

Bootiful xxx

Nicole sa...

Hei Maritha, liker kortet ditt veldig godt, men jeg ser ikke filten. Kan det være at du glemte vår CCWS-twist?...

Miranda sa...

A Verry Nice card.
Thanks for joyning us at CCWS.

Chris_P sa...

Åhhhh jag bara döööör Maritha!! Det här är toksnyggt!! O det är så kul att du är med o deltar i CCWS!! Lycka till!

kram Christina, DT

Colette sa...

Beautiful! love the image and the little stamps, Colette xx

Chris_P sa...

Åhhh superstort grattis till vinsten!!

kram!!