måndag 20 oktober 2014

Momas!


Det här är sorgligt nog mitt sista Dt kort för MOMAS. Jag har avsagt mej några uppdrag då hälsan inte är på topp och jag hinner inte med allt.... sorgligt men sant! :( Monika har även bestämt sej för att lägga ner sin butik tråkigt nog! Men med denna vackra julros som fick pryda ett julkort(joråsåatt...gillar ju dom jag)så är vi glada att få ha tagit del av hennes härliga stämplar en sista gång. Tack snälla Monika


Distressad bakgrund
JULROS
Copics:
Lila: RV97-95-93-91 E40
Grön: BG99 YG63 YG 91
Spellbinders stjärnor
Snören och bjällra fr Py Hobby

Kram på er!


7 kommentarer:

Colette sa...

Beautiful Maritha, beautifully coloured and I love all the details, hugs,Colette xx

Eva J sa...

Superfint som vanligt! Många fina detaljer. Visst måste hälsan gå före allt annat, jag har tappat min pyssellust djupt inne i djupaste skogen men hoppas och tror att jag ska hitta den när jag är ute och springer någon gång.
Ha det bäst!
Kram Eva/eviebee

Susy sa...

Så ljuvligt vackert kort vännen!

Du måste vara rädd om dig!
KRAM SUSY

Lau W sa...

Oh Maritha, this is nice, so elegant !
Bisous !

Åsa/asamia sa...

Ett ljuvligt vackert kort. Visst är det synd att hon lägger ner, men allt har sin tid. Nu får vi leta nyautmaningar.

Marita Johansson sa...

Uuuuunderbart fint kort

Ta hand om dej, det är viktigast


Kraaaaam

Pialine sa...

Åhh Marty det er super super fint julekort - elsker du har brugt frantage over dit kort.
Lækkert :)
Kram
Pialine xxx