söndag 15 augusti 2010

50 åring!

Good morning to you all sweet bloggers.... Today i am going to show you a "bottle-card",i made it to a friend at work who turned 50 and i was at his party yesterday......tired today??......YES!!! =0)

God morgon alla rara bloggläsare!!
Igår var jag på 50 års fest och det lilla flaskkortet fick följa me....=0) Tänk att det ska vara så svårt att göra ett kort till en karl,man vill hålla det utan för mycke "krams" men det blir ju sååååå tråkigt då ju??!! Nåja,det här kortet fick iallafall mina hemmagjorda rosor på sej och lite annat me för den delen!! =0) Somande runt 4 vaknade runt 7......Trött????.......JAPP!!!

Ser ut att kanske bli en solig dag idag,men jag har lite pyssel att ta tag i så får se om solen hinner ta tag i mej en stund.....?! =0)

Kram från mej!!

7 kommentarer:

Mim... sa...

Snyggt flaskkort och vilka fina blommor du har gjort!!
Ha det bra!

Pysselbus sa...

*hua* vad gör du uppe i ottan när du inte behöver???? Skulle ge vad som helst för en sovmorgon!!! *suck*

Underbart flaskkort!!! Perfekt till en man och inte alls pråligt! Bara snyggt dekorerat och stilfullt!

Ha en underbar dag!
Kram
Linda

PS Dina kommentarer inne hos mig värmer SÅ gott!!! Underbar att ha en vän som du!!

Louise sa...

Wow!!
Underbart, han blev väl så himla glad att han hoppade 31! Det borde han väl ha blivit i alla fall men med tanke på att han är man blev det väl inga större glädjeyttringar ;) När jag gjort kortet till Johan blev omdömet: Fint. Men hallå!!

Gillar den här idén, formen på kortet, färgerna och den manliga känslan som du lyckats få till så bra. Och du? Vad består den söta rullen av?

Tack själv för dina fina kommentarer :)
♪♫♪ Jag diggar dig, jag diggar dig, jag digg, digg, diggar dig ♪♫♪

Du är bäst :) Men...vad gör du där uppe i norr? Flytta hit å det snaraste ;)
Kram!

Christina sa...

That's really awesome!! Lovely idea for a gift!! Really sweet!
Hugs Kristel

Therese sa...

Ett underbart fint flaskkort!
Ska bli spännande att se vad du får gjort av den lilla utmaningen jag skickade:)
Kram

Petra/Paradise sa...

ojoj! förstår att du är trött nu då..om du kanske inte tagit dig en liten microsömn under dagen? ;)

Vilket underbart fint flaskkort!! du har lyckats alldeles ypperligt!!
En perfekt present till en karl! :D

Många kramar till dej stumpan!

Petra sa...

Vilket underbart flaskkort men rosorna tog väl ändå priset denna gången. Helt underbara, hade du inte sagt att de var hemmagjorda så hade man undrat vart du köpt dessa godbitar. Ser så fina ut från mitt håll. Svåra att göra??? Har provat på en variant men det var ingen hit.
Ha det bra
Kramisar Petra