tisdag 3 augusti 2010

Grattis Marielle!

Hello!
Idag fyller min brors gravida sambo(jaaaa jag ska bli faster) år......så jag snickrade ihop en liten påse att fylla med nåt spännande. Jag är nästan helt säker på att dom inte kollar min blogg så jag törs lägga ut bilderna redan nu,min bror envisas med att vara datorlös nämligen. Han säger bara: " JAG ÄR EN ANALOG MAN I EN DIGITAL VÄRLD".......*ler* Men han brukar dyka på datorn när han kommer förbi hos mej.....hm..... =0)

Pappret är från panduro och är helt ljuvligt ,dubbelsidigt så man vet då rakt inte vilken sida man ska ta för dom är lika fina båda två! Hjärtliga gratulationer har jag embossat med Platina......så mycket lättare går det med embossingen nu när jag slipper stå över brödrosten. LOVE  EMBOSSINGFÖN!! =0)

Dom är både roliga och lättsamma att göra dessa påsar!

Stämpeln har jag maskat bort en del text ifrån,då det står typ " bla bla....har jag gjort detta kort",och det stämmer ju inte,så jag har pillat med tejp och tjorvat en del för att stämpla några utan själva texten......*suck* om jag hade varit rikare så hade jag ju köpt en till stämpel bara,men MÅSTE-HA-LISTAN är lång så för tillfället får det duga!! =0-

Till släkt och vänner(ja och alla som vill se det såklart) =0) Länkar till Nicholes blogg så får ni se hur fint hon klippte sin bror igår. Nichole går frisörlinjen och börjar sitt andra år till hösten.

Kram från mej!

6 kommentarer:

Pysselbus sa...

Himmel så snyggt!!! Den blir hon garanterat glad för (kanske mer än för innehållet...)! Här regnar det också inlägg...! Har svårt att förstå hur du hinner med trots heltidsjobb... Är mammaledig så jag har lite tid över ibland men har ingen aning om hur det ska funka när jag börjar jobba om 3 veckor...

Du gör sååå mycket fint och det är alltid så roligt att titta förbi! Tack för att du förgyller min vardag!

Kram
Linda

PS: Kan bara hålla med om embossingfönen. Har också kört med brödrosten men det tog abrupt slut när min lilla son lade en stiftpenna av plast i den som jag inte såg... smälte, osade... Ja, totalförstörd. Köpte embossingfön och har fortfarande ingen brödrost... ;-)

maria sa...

Underbar påse!! Sådär ljuvlig...

Jag håller med om att det skulle vara lite rikare. Det finns ju så mycket man vill ha.

Ha det gott,
kram

Louise sa...

Hej vännen min :)
Vilken OTROLIGT läcker påse du lagat ihop! Jag håller med pysselbus, chansen är överhängande att hon gillar påsen mer än innehållet ;) Pappret skulle kunna orsaka ett smärre anfall av tvehågsenhet ju..Vilken sida skall man ta??? :o

Om jag skall vara ärlig skrattade jag gott när jag hörde att du embossade över brödrosten ;)
Du är för go! ♥

Kram!!

Mamma sa...

Nu har jag varit och sett den fina påsen du gjorde till Marielle den var jättesöt med en kökshanduk och godis i.
Kram

Annette sa...

Men gud, vilken ljuvlig påse!! Och LILA...åhh..love..
Den där påsmallen skulle man ju vilja "låna"
Finns det månne någon bra beskrivning i dina gömmor??!
Sköt om dig!
Kramar

Christina sa...

That looks really gorgeous Maritha! You make wonderfull cards!
Hugs Kristel