måndag 1 augusti 2011

100% NORR!

Ja tänk.....idag är det dax för utmaning på 100% NORR! Spännande för mej som inte gjort sånt förut måste jag säga. Så ta er en titt på vad dom andra gjort och kanske ni vill vara med i utmaningen och vinna lite fina priser.(tyvärr mina söderöverboende vänner,så går gränsen vid Sundsvall,man måste bo NORRöver för att få delta) ;)
#27 såg ut som följer:

Jag använde en liten TeddyBo och knappen är en MS stans,har även målat knappen med cracklepaint,men det syns inte så bra...Motivet är som alltid målat med distresser(vill ha copics vill ha copics vill ha copics) =)

Hoppas ni tittar förbi på 100% NORR , och låt er inspireas av dom andra talangfulla inspiratöserna!!
Kramen!

8 kommentarer:

Susy sa...

Jätte snyggt, Maritha!

KRAMIS SUSY

Linda/Pieces by Pieces sa...

Maritha-sötigullsnäckan! Vilket superfint kort och fantastisk tolkning av skissen! Bara lööööööv björnisen och han är så underbart färglagd!!

Kramelikram

Mim... sa...

Vilket underbart kort.
Ha det gott...........

Jill sa...

Ok min Maritha!
Det her har jeg jo ventet på og det er helt fantastisk!
Elsker denne Teddy Bo, men det sier jeg jo om alle...
Jeg synes det blir så utrolig fint når du maler med dine distresser, så dust og vakkert :)
Nydelig oppsett på kortet og herlig fargevalg. Skulle så gjerne vært med hos 100% NORR, men desverre så holder det ikke å være NORRsk, men man måtte jammen meg bo over Sundsvall, og det gjør jeg jo ikke...
Smashing knapp btw :)
Klemmer til deg verdens flinkeste inspiratøs

Petra sa...

Jag bara älskar dina kort med teddy bo. Du målar fantastiskt fint med distresser. Låter dyrt med copics:)))nu ska jag skutta vidare till 100% norr trots att jag är en skånetös;)
Bamsekramar Petra

Kamilla sa...

Åååh som vanligt heelt underbart vackert!!
Nu måste jag rusa iväg jag me å se va dom andre tösera gjort! :)

Sällar mig i kören *villocksåhacopicsvillocksåhacopicsvillocksåhacopics*

Kraaamiz <3

Petra/Paradise sa...

Nä fy bubblan va orättvist för oss "Söderöver-bor"! :(
Men men..jag får trösta mig med att titta på ditt jättefina kort!!
MUMS!!

kramis

maria sa...

Nä fy vad orättvist...jag som tycker att jag är en riktig norrlänning. Bor ju faktiskt i Norrland jag oxå... =)) Dock söder om SUndsvall man kan ju inte få allt.

Gillar ditt kort massor. Härliga färger som får mig att längta lite efter vintern, lite.

Kram kram