onsdag 16 juni 2010

Bröllopskort!

Fy tusan vad det blåser kallt i den här delen av landet!! jag har varit ute på dagisgården från kl.14.30 till 18.15,kan meddela att jag känner mej rätt "blåst" just nu......... ;-)
Det här är ett bröllopskort jag fått beställning på. Rosa rosa rosa va färgen som det blev gjort i,tycker det är såååå fint med rosa så det gör då rakt inget när beställningarna blir i den färgen!
Har gjort kortet efter inspiration av Therese http://thereselittlecorner.com/blogg/ födelsedagskort som hon gjort. Tycker den här vikningen av kort är så fin och tokrolig att göra!! Lär komma fler sånna kort kan jag varna för redan nu...=0)

Dom ser ju högtidliga ut där dom står dom små raringarna.








Blommorna är en gåva från den rara Therese. Bladen är utstansade från en Quickcuts die. Har även försökt mej på med lite pearlmaker,men dom är minsann inte lätta att få till.....suck

















7 kommentarer:

Anonym sa...

Men Maritha!!!!!
OMG!! Här kommer jag valsande förbi och får lägga ögonen på ren och skär skönhet :) Och så himla rååååååsa så det förslår :) Det är alldeles underbart :)
Hag älskar allt med det, men blommornas placering är liksom pricken över i. Och brudparet är ju inte dumt alls :)
Kram ♥

M sa...

Såååååååååååååå fint kort!!!! :D

jenny sa...

Ljuuuvligt :-D!!

Therese sa...

Ett underbart ljuvligt kort ♥
Hoppas att det blåser lite mindre i Östersund idag!
Kramar

Pernilla ~Pillan~ sa...

Helt underbart bröllopskort! Gillar även din layout på bloggen! så fint med blommorna.

Mamma sa...

Vilket otroligt gulligt kort.
Du är verkligen duktig att scrapa på.
Kram

Unknown sa...

Underbart kort! Så fint färglagt =D
Idag vräker regnet ner här, så jag antar att ni har typ samma däruppe? ;P

Kram!