söndag 6 juni 2010

Studentkort!


Här kommer 2 studentkort som min dotter ville ha till sina kompisar som tog studenten i fredags. Rosa var betällningsfärgen även där! =0)
Har just kört min äldsta dotter på jobbet,så det kändes som att det är bättre att blogga lite än att lägga sej igen.......hm,kanske ska pyssla lite oxå nu medans resten av huset sover?! Tänkte jag skulle testa ett sånt där stafflikort som gulliga Therese hade gjort till mej på beställning av mina arbetskamrater. Har fått beställning på ett dopkort så det kanske skulle bli fint med ett sånt?!
Bäst jag kastar mej ner vid pysselbordet nu när jag får jobba ostört! =0)
Ha en skön söndag




Skål säger lilla Tilda!!


Fick bli lite blommor i traditionella(hur det nu stavas?) gul/blå färger.


Insidan gjorde jag lika enkel som jag brukar,tycker fortf att den är svår att göra,det känns som man vill lägga krutet på utsidan på nått vis....det är ju ändå utsidan som räknas......eh,det kändes ju helt fel att skriva,men det gäller ju såklart bara när man pratar om kort!!!! =0)

4 kommentarer:

M sa...

Vilka fina studentkort!!!! Jättefina! Jag hoppas magnolia kommer med fler "temastämplar" typ dop tex (eller finns det kanske redan?!?! :P) Det är så kul att kika in här o få lite inspiration! :) Ska fortsätta med mitt dopkort nu.... Måste bara säga, vilka underbara bokstäver du införskaffat!!!!! Dom är ju jättefina! :) kramen

Therese sa...

Underbara studentkort! Tjejerna måste ha blivit så glada!
Kramar

Anonym sa...

Oooooootroligt fina båda två :) Ääälllssskar dem, du är så himla duktig. Lämnar sidan full av beundran!

Kram!

Anna sa...

Kortet var verkligen jättefint!! Du är så duktig! :D