tisdag 22 juni 2010

Scrap o´hoj!


Här kommer det en scrapad bild för ovanlighetens skull......
Har inte tyckt att jag fått till det där med scrapbookingen riktigt så det har blivit mest kort för min del,men så
har jag fått se såååå fina blider hos både Louise och Therese så jag blev så sugen i helgen på att göra en bild! Sagt och gjort!
Bilden är på min yngsta dotter Nichole och min son Nicholas när dom var på AC/DC konsert med sin pappa ifjol. Så pappret med gitarrerna var ju ett SOLKLART val...=0) Sen har jag sprejat med pearfekt pearl guld över några bokstäver jag har fått av min pysselkompis M,så det syns lite svagt att det står AC/DC längst uppe på pappret. Jag tog bilderna ute(tycker det blir så fina bilder) och just när jag skulle knäppa så tittade.............håll i er nu...............SOLEN fram!!!!!  Så det blev nästan som en spotlight på vissa delar av kortet,så det behöll jag. Lös så fint på guldsprejen kan jag meddela! =0)
Tycker dock fortf att jag inte får till det exakt som jag ser det i huvet innan jag börjar.....men övning ger väl färdighet kan jag hoppas!! =0)



Kram från mej

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är för go du, Maritha!! Kan inte scrappa...Jag stendiggar den här lo:n. Dina barn är verkligen "gudomligt" söta på bilden ;) Riktigt coolt och det är ju som du skriver, pappret med gitarrerna var stenklart. :)
Och de där strecken du gjort runt omkring för att rama in lo:n är bara så snygga! Hur gör man de egentligen. De är så där trendiga och shabby chica som jag bara älskar. :) Vill också kunna det..;) Det handlar bara om att våga eller vad säger du?
Tack för att du länkade till mig här :)

Kram!!