lördag 20 november 2010

Fasters kille!!

Oj nu får det bli ett snabb inlägg....har feber och känner att jag trycker på knappar hejvilt så det blir galet fel hela tiden....=(
Men här kommer den lilla lådan jag gjorde till min lilla kille William,fasters goa lilla skrutt,man fattar ju inte att dom kan vara så små och att varenda liten detalj bara sitter på plats så perfekt! =)


Mysigt papper med små pussande ugglor

Såklart fick det plats lite kläder i den lilla lådan,jag har även köpt bokstäver i trä från det där stället jag slutat nämna vid namn...sen målade jag dom vita. Dock har pojken fått heta Illiam,då W var slut,men det är beställt och hemkommet till butiken så det ska hämtas och målas det me...


ha en skön lördagskväll vänner!

Kram från mej!

12 kommentarer:

Louise sa...

Men du gumman! Vilken helt perfekt låda du gjort till lille William och det låter underbart med bokstäverna som du målat också :) Får man se dem sedan? Jag tror nämligen det är samma bokstäver som jag har liggande på vänt här. Coolt det hade varit va? ;)
Älskar som vanligt hur du målat denna lilla goe bebisen :) Supersnajdigt!
Kram

Mim... sa...

En så fin ask! Det är jättekul att vika askar och det blir så personligt.
Ha det bra

Petra sa...

Grattis faster Maritha, så härligt.
Men oj oj oj, vilken underbar låda. Pappert är ju bara så gulligt. Den lilla bebin är så fint målad och så smart att klä insidan, det blir så mycket finare. Tråkigt att du är dålig men hoppas att du kryar på dig snart. Tack för dina goa kommentarer hos mig.
Många kramar från Petra

Christina sa...

ohhh dear Maritha this is so gorgeous!! Love it, love it!! It's an awesome gift to get!
Hugs Kristel

Petra/Paradise sa...

WOW!! Vilken underbar låda!! Du ger mej sån inspiration till att göra egna lådor!!
*hehe* Panduro köper jag väldigt mycket ifrån också ;) Det är en toppenbra butik för oss pysslare! :)
Söta kläder!

Krya på dej nu stumpan så du får möjligheten att gosa med din lilla Illiam!! ;)

//Petra

Therese sa...

Åh så söt låda! Helt ljuvlig.
Massa kramar ♥

Unknown sa...

Jag bara döööööö......r!!!!!!! så sött. Vilket babygulligt papper med ugglorna. Du har gjort det så fint både utanpå och inne i lådan. Vilket vackert typsnitt på bokstäver, vad är det för något? Jag har inget alfabet till min cuttlebug ännu men detta var bara super. Tråkigt att du blivit sjuker, det är en hel del små ättriga bakterier som far omkring så här års. Krya på dig!

Kramar från mig till dig

Ingela

Maiden sa...

Verkligen superfin box!! :-)

Malin sa...

Men Maritha vilken underbar liten box!!! Du är ju bara sååå duktig!!! Blir ju faktiskt pysselsugen jag med nu. Har ju förträngt allt vad pyssel heter för att jag inte ska bli så frustrerad av att aldrig hinna. Ren överlevnadsstrategi alltså ;) Men du är ju en sån otrolig inspirationskälla så det kommer krypande nu direkt känner jag!!! =) Söta små ugglor du fixat på din blogg -jättefint! =) Kramar Malin

Chris_P sa...

Ja jag kan bara sälla mig till alla fina kommentarer ovan! Superfin lite box!! Och så glada mottagaren kommer att bli!

Ha det bra!

Pysselbus sa...

Visst är det härligt när lusten att pyssla är tillbaka! Man bara kommer på mer och mer saker att göra och detta är heeeelt underbart!!! *me love* Så läckert så man bara dööööör!

Kramis
Linda

Annette sa...

Åååååååå... helt stum...
Detta är så gulligt så man kan inte få nog av din söta lilla ask. Superdupergulligt dekorerad med alla små passande detaljer. Och insidan...mmmmm...
Sköt om dig!
Kramisar