tisdag 7 augusti 2012

Dop!

Hej svejs!!
Jag har fortf semester och det är ju bara såååååååå skönt!! Vädret är allt annat än bra,men vad gör väl det när man får va ledig och pyssla på med det man vill...=)

Fick en beställning på ett dopkort till en liten Lowa

Maja design papper som jag beställt hos PyHobby!
bandet,pärlorna och den lilla vagnen kommer oxå därifrån...

Insidan ,texten är en Inkido stämpel tror jag?!

Stämpeln kommer från Mo´s digistämplar, en riktigt liten raring!
Målat har jag gjort med mina Promakers såklart...=)

Ha en skön dag kära vänner!
Kram kram!

 


14 kommentarer:

Jill sa...

Vakkert vakkert stumpan!!
Nydelig motiv og herlig fargelagt som vanlig :)
Her er det pissvær også, men med en kopp kaffe, noen nye digistempler klare til Copics behandling og huset for meg selv er livet likevel utrolig deilig...
Kos deg :)
Masse klemmer

Lau W sa...

So lovely card, very sweet love the inside too !
xxx

Petra/Paradise sa...

Men ooooh!! Vilket toppenfint kort du gjort! Smälter bara av att se det! ;D

hihi! Jasså du, lyser solen med sin frånvaro där uppe i norr?
Min make är ju i Dalarna och härjar å det har visst regnat nästan oavbrutet i en veckas tid nu..suck! ;)

Men du! Jag kom på den bästaste idén!! KOM NER HIT TILL MEEEEEJ!!!! :D Då får du både dej en kram och lite sol!! *nickar instämmande åt min braiga idé* ;)

KRAMISAR

Robin sa...

Very beautiful card. Hugs, Robin

Rosietoes sa...

Cute and gorgeous card Maritha. Just like you!!! :)
Edna x

Denise sa...

This is beautiful. Such a gorgeous image and pretty embellishments.
Hugs
Denise xx

Trine sa...

Nydelig dåpskort! Flott fargelagt baby:)
Ha en fin ettermiddag!
Masse klemmer!

Mim... sa...

Vilket snyggt dopkort!! och visst är det härligt med semester då man kan göra vad man vill.
Ha det gott.............

Susy sa...

Vilket superduper gulligt kort, så härligt!

KRAM TILL DIG MIN VÄN!
SUSY

Pysselbus sa...

Men sötis.... Vilket underbart kort!!! Perfekt färglagt - hon är ju sååååå söt!! Och sådana fina detaljer...! Ljuvligt!!

Kram
Linda

PS Lyckans dig som har semester... Själv är jag tillbaka och slavar...

Louise sa...

Hej skatt! ❤
Vilket underbart kort du gjort till Lowa :) Supersöt stämpel, läcker kortvikning och underbar färgläggning :) Du är bara bäst! ❤

Kram ❤

Kjersti sa...

For et nydelig kort Maritha, så utrolig flott fargelagt motiv og masse herlig pynt! Det kommer da noe godt ut av regnværet:)
Kos deg i ferien!
Klem fra Kjersti:)

Marita Johansson sa...

Heeelt Uuuunderbart

Kraaaaaam

Annette sa...

Ååå så supergulligt kort! Superfint målat och papperna är så matchande!
Love it love it love it!
Kramisar