onsdag 22 augusti 2012

Lite av varje....

Hej svejs...
Jag gör ett litet snabbinlägg,är hemma sjuk och kan inte riktigt sitta upp nån lång stund tyvärr,så nu blir det Svensk text(annars tar det låååång tid att skriva med min Svengelska) =)
 
TeddyBo´s utmaning denna gång är
Black and white(and ONE other colour)
Some new stamps over at the shop!
Eftersom jag är sjuk har jag inte haft nöjet att färglägga nån av dom nya stämplarna så jag visar istället lite bröllopskort/bröllopsdagskort jag inte hunnit visa än...
 
Pion design papper
Nyckel die en present fr Jill
Stora vita metallblomman fr PyHobby
Blomdie fr memory box


Färdig färglagd bild fr TeddyBo,ibland är det skönt att bara skriva ut en bild....=)

Detta kort fick jag en TIMME på mej att göra....oj oj....vilka krav!! hi hi Men det blev ett kort och köparen va nöjd. Tog en av Teddy Bos färdigfärglagda bilder.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
Tänkte även passa på att tala om att världens bästa Jill har en blogcandy på sin blogg ni inte får missa!
 

Härlig candy!!
 
Det va allt för idag mina vänner!
Kram


11 kommentarer:

Susy sa...

Så många härligt fina kort!

KRAM SUSY

Eva J sa...

Hejsan!!!
Jag har väl sagt det förut men dina kort är ju bara sååååå himla fina jag blir sjuk varje gång (på ett positivt sätt:)))) vill säga.
Krya på dig
Kraaaaaaaam

Jill sa...

Stumpis!
Bli bedre bli bedre bli bedre bli bedre bli bedre!!!
Funket det??
For du vet ellers må jeg pakke sykepleiervesken og komme en tur oppover!
fantastisk flotte kort vennen som vanlig og hvilke utrolig flotte farger og dekos du har valgt :)
Helt nydelig, akkurat som du

Krya på deg Maritha min!
Klemmer

Pysselbus sa...

Meeeen helt underbara alster!!! Och du undrar hur jag har tid?!?! Galet vackert min vän...

Kramis
Linda

Lisa sa...

Jättefina kort, Maritha!
Krya På Dig!

Kramar Lisa.

Åsa/asamia sa...

Du gör otroligt vackra kort med massor av finfina detaljer att försöka minnas och lifta.
Tack för att jag får kika in här och låta mig inspireras och tack för alla fina kommentarer inne hos mig.
Kramar

Mim... sa...

Vilka snygga läckra kort !!
Ha det gott....

Anna sa...

Vad tråkigt att höra att du inte mår bra. Hoppas det inte är något allvarligt och att du snart är på benen igen.
Korten du visar är idag är som alltid otroligt fina. Motiven är underbart målade :)
Stora krya på dig kramar!!

Marita Johansson sa...

Kanonfina kort

Krya på dej

Denise sa...

So sorry to hear you are not feeling well - hope you get better soon.
Love your Wedding cards - they are all gorgeous.
Hugs
Denise xx

Jasmine sa...

Mycket söta bröllopskort. Jag gillar enkelheten och att du har lyckats så bra med att göra dem fulla med inspiration.
Kram