lördag 7 augusti 2010

Bloggframsida!

Good morning dear blogreaders! I have to practise my english a bit,but i am NOT so good at it so if i spell almost everything wrong i hope you are super good of guessing.....*hi hi* I know that the Googletranslator not is so very helping,but i think it is better then my writhing anyway.. All MY LOVE for your lovely comments and a BIG hug!!

Godmorgon kära bloggläsare!!
Idag ser det ut som om solen faktiskt tänker skina på oss här i Östersund så jag ska passa på att sola mej lite så man inte är blekast i kommun iallafall...
Jag har ju ingen kamera hemma just nu så mina nya projekt får vänta med att fotas till min dotter kommer hem med den. (ta med sej sin egen kamera så där......skandal!!) *fniss* Jag håller som bäst på att skapa nåt till JUST MAGNOLIA:s nya utmaning......det va inte lätt denna gång kan jag tala om. Fick lite översättningshjälp av den goa Pysselbus så jag kunde börja i rätt ände,annars hade jag kanske gjort nåt HEEELT annat än vad tävlingen går ut på.....*ooops*
Dagens kort är den jag har som bloggframsida nu......gjorde det enbart för det endamålet oxå,men sen satte jag dit ett grattis så det går att ha som födelsedagskort oxå! =0)
Min nya favvo stämpel.....

Kram från mej!!

8 kommentarer:

Louise sa...

Ja, du min kära Maritha! :) :)
Som jag väntat och längtat :)
Jag har gått och tänkt..när skall damens snygga bloggheader bloggas? ;) Och nu är det här :) Och den är som allt annat du lägger händerna vid: helt sjukt underbar :)
Du har färglagt den till perfektion, men det är ju intet nytt ;) Älskar helheten med det här kortet, banden, pappren, Tilda och för att inte tala om blommorna! Så himla läckert Maritha.
Och du...den här veckan är det min tur att dansa av glädje!! :D
Kram!!

Pysselbus sa...

Underbart som vanligt!!! Du är ju galet duktigt på detta med färger och kombinationer!! Så snyggt med den där dubbel-punchingen också!

Se nu till och kom ut i solen och mys lite! Här ser det ut som om det kan bli något slags "allt-i-ett"-väder idag....

Ha en underbar helg!
Kram
Linda

nicolet sa...

This card is gorgeous and your coloring is fabulous!!
Hugs Nicolet

Christina sa...

Woww Maritha, I really love the card you made, just stunning!
Hugs Kristel

Mim... sa...

Sött sött sött!!
Ha det bra.

Unknown sa...

Jag kan bara instämma med föregående talare SUPERSNYGGT.
Du är en fantastisk kortmakerska, Gillar verkligen layouten med alla olika papperslager som matchar varandra så bra både i färg och form. Fortsätter du så här borde du tillhöra Magnolias DT gäng.

Kram Kram

Therese sa...

Oj vad mycket fint du har hunnit att göra den senaste tiden! Jag har varit bortrest på Mallorca i 10 dagar och har massor att ta igen på nätet.
KRAM

Åsa/asamia sa...

Kanonfint kort, massor av fina detaljer och härliga färger.