måndag 9 augusti 2010

Rosa godis box!

Japp idag är det dax att lägga ut nästa utmaningsbidrag!! Just magnolia som står på tur! Det fick bli en liten rosa Gable box denna gång,har aldrig gjort nån förut......men det va sååååå kul att det lär bli fler ska ni se! Sonen har redan beställt en med godis i när han fyller år.....ja en mindre rosa och tuffare såklart! =0)
Den lilla Magnolia tårtan va bara helt underbart rolig att måla,har lagt lite pearfekt pearls som små godisbitar på hela tårtan....
På sidorna har jag satt små magnolia stämplar och skurit ut dom me spellbinders.
Den ena raringen blåser Fairydust och den andra små hjärtan.....det borde ju ge tur!?? =0)
Blommor och pärlfloss
Baksidan av asken. Har lindat organzaband på den lilla rosa pinsen så det blev lite som en blomstjälk.
Det var allt för denna gång nu ska jag kasta mej in i utmaningsträsket och hålla tummarna tokhårt för jag har redan sett dom som skickat in sina bidrag hittills......*hjälp* =0)

Kram från mej!

10 kommentarer:

Christina sa...

Wowww Maritha, that looks absolutely stunning dear!! Really love it and you coloured Tilda very beautifully!
Hugs Kristel

Unknown sa...

Wooow Maritha, dina alster blir bara mer och mer fantastiska. Vilken underbart söt box. Vinner du inte med den är det en skam. Fiffigt det där med blomstjälken. Du är så duktig på att måla dina Tildor.

Kramis Ingela

Louise sa...

UNDERBART MUMSIGT, Maritha :)
Så otroligt vackert gjord och med så vackert målade stämplar kan det ju bara inte gå fel? :o
Det borde det i alla fall inte göra för med den här asken fick du mig att tappa hakan ända ner i golvet :)
Och t om "baksidan" är väl genomtänkt! Tro jag det - att din son vill ha en sådan :)

Kram!!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Helt underbar!!! har du beskrivning? så vackert du målar dina motiv! är det m akvarell el distresser? blev även väldigt förtjust i pappret, vilket märke? Kram

Eva J sa...

OMG så underbar, den här har jag ett gäng småtjejer som är aspiranter på. Såååå söt!!! Du färglägger jättefint och kombinerar papper och dekorationer kanon.
Kram Eva

Pysselbus sa...

Underbar!!!! Den är bara såååå full av goa detaljer och vackert målade motiv!! Fattar inte hur du får till allting...

Kramis
Linda

Petra sa...

Hej vännen
ja man blir ju alldeles matt och som Ingela säger: dina alster blir bara mer och mer fantastiska. Denna låda är så ljuvlig och valet av stämplar är bara så perfekt. En killig sådan till sonen borde ju inte vara några problem efter att jag sett ditt fina Edvinkort. Än en gång håller jag mina tummar för dig.
Sockersöta kramar från Petra

Mina sa...

oh wow Maritha what an amazing creation...perfect colouring and I love the design...thanks for joining in with the Juts Magnolia challenge
Mina xxx

M sa...

Helt underbart ljuvlig Maritha!!! Sån vill ja ha å!! Kanske må beställa en sån av dig nåt tag :) Tänker på dig och vill så gärna ta mig iväg till dig (om jag får komma förstås ;)) men tamme tusan - de va mycke jobb me ett hus ;P Keep up the good work!! Du e skitduktig rent ut sagt! Kramar

Annette sa...

Tjolahopp tjolahej! Här händer det minsann saker i en rasande fart.
Vilken bedårande box. Superfina färger! Och din målning är bara helt fantastisk! Jag säger bara WOW!
Tack för alla dina goa kommentarer hos mig. Det är guld värt!
Kram på dig!