fredag 13 augusti 2010

Ny stämpel....

JAAAAA igår fick jag min nya stämpel. Kina-Tilda....... Det är den absolut finaste stämpeln jag har sett!! *suckar fånigt* Jag kastade mej över den och började måla så penseln glödde..... =0) Den är helt ljuvligt rolig att måla kan jag meddela,så jag lär måla ett par till skulle jag tro.....

Såååå sööööt!!!!  Den torkosa blomman har jag färgat själv med distressfärg.
Så blev det lilla kortet.....ena bilden är tagen igårkväll(undre) man ser vilken skilland det blir på färgerna beronde på ljus,va bara tvungen att lägga in båda! =0)

Papprena är minst lika ljuvliga som stämpeln,och jag är ju helt såld på den turkosa färgen..=0)

Kram från mej!!

8 kommentarer:

Christina sa...

Wowww Maritha, I really love your card! Love the six pattern. You coloured Tilda beautifully!
Hugs Kristel

Therese sa...

Åh sååå sött kort! Denna Tildan ska jag oxå köpa så småningom, tycker den är ljuvlig!
Kommer pappret oxå från Magnolia? Älskar oxå turkost!
Kram ♥
PS. Hoppas du får lite post i lådan idag;)

Pysselbus sa...

Åhh, milda makaroner!!! (jaja, jag kollar för mycket på Bamse...*suck* så är det när man har småbarn... då snappar man upp töntiga små uttryck... ;-)

Superfint kort!! Hon är helt underbar och sååå vackert målad! Passar perfekt till pappren! Dekorationerna var som gjorda för kortet!!

Kram
Linda

PS... Nja, såå bra är inte mitt kort till MDUC! Bara lite annorlunda... Dina kort är många gånger vackrare!! Men tusen tack för dina goa kommentarer! Jag blir ------så------ glad!! *sträcker ut armarna för att visa hur mycket....*

Louise sa...

Hej älskade du! :)

Så otroligt vackert du har målat Kina-Tilda!!! OMG! Hon är verkligen ngt extra och du har fått henne att sannerligen skina :)
(Tappade andan och hakan där ett tag ;))
Och vad häftigt du har byggt upp framsidan med mönserpappren, det måste jag också prova ngn gång ;)
Vacker blomstergrupp du fått till också. :)

Flåt att jag inte kommenterar förräns nu ;) Jag har varit på internat med jobbet i två dagar och inte haft tillgång till internet :( Men så fort jag kunde har jag (din största fan ;)) kommenterat :)

Kram!

himlaverket sa...

Underbar stämpel,
kul att använda lite kraftigare färger...
Trevlig helg.

mhlcards sa...

Åhhh... vad duktig du är på att färglägga. Mycket fina alster hittade jag att titta på här i din blogg. Tack för titten!

/Mari

Mim... sa...

Så söt!! och du är så duktig på att färglägga.
Ha det bra!

Petra sa...

Härligt, härliga färger. Gillar verkligen din design på kortet. Tildan är ljuvligt målad.
Det är en fröjd för ögat varje gång jag besöker dig. För att inte tala om inspirationen man får.
Kramisar Petra