fredag 23 december 2011

Almost christmas....

...yes,almost christmas,and most surely Fairytale Friday at the tower! Hope you all have found chritstams spirit and aren´t stressing your hearts out!(mine is just bearly pumping right now) But a few days of from work and some goooood crafting.....that will do the trick! ;)
A bunch of cards for you today,"BEAR" with me....hi hi

TeddyBoBea_079

TeddyBea_175

TeddyBoBea_074

TeddyBoBea_047

TeddyBea_101

TeddyBo_138
They are all to be found at the TeddyBo shop!

2012 in January there is gonna be a relese of some new stamps
She is a real beauty so don´t miss this sweeties!! 

Post the badge on your blog with a link back to the D'Arcy's Diaries blog for a chance to win a £15 voucher to be spent in either Teddy Bo & Co, The FairyD store, Wonderland Stamps or D'Arcy's Diaries


Well now i have to sleep so i can get up tomorrow and wrap in some gifts and cleen the house and......so on and so on!!! You all know the drill! ;)

Big big hugs to you all AND A WERRY MERRY CHRISTMAS from me!!!

9 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Åhhh såååå underbara kort.
Man bara njuter när man tittar på dem
Du är en mästare på att färglägga
God Jul

Susy sa...

Underbart fina kort!!!!!

GOD JUL TILL DIG OCH DIN FAMILJ!

KRAM SUSY

Anna sa...

Åhh vilka underbara kort, kan bara hålla med föregående talare. :)
Önskar dig en riktigt God Jul
Kramis

Pysselfröken sa...

Så vackra kort! Tokgillar dem allihop. Hoppas att du får en riktigt fin jul. Jag har gett upp hoppet om att få en vit jul. Här har all snö regnat bort idag. Jag får nöja mig med att måla vitt i köket istället.
Kramar

Angelica sa...

Underbara kort!!
Mästerligt färglagt.
GOD JUL!!

Jill sa...

God jul min kjære Maritha. Håper julen bringer deg alt hva du ønsker og at det nye året blir spennende og fint.
Det er en glede å ha deg som venn og du gjør min bloggverden til et herlig sted med all din inspirasjon, dine herlige kreasjoner og søte kommentarer.

Ingen over -ingen ved siden

Varme juleklemmer fra
Jillsan

Eva J sa...

God Jul vill jag önska min stora inspirationskälla. Kram

Petra/Paradise sa...

Supersöta kort du gjort stumpan!!
Å du, tusen tusen tack för det kalasfina julkortet som trillade ner i min brevlåda häromdagen!!! *skutt*

MASSOR av kramar Petra

Åsa/asamia sa...

WOW!! Såå många vackra kort och så många fina stämplar!
Jag använder datorn massor när jag skriver ut texter, så även denna gång ;0)