fredag 30 december 2011

Happy New Year!

...yes, i wish you a HAPPY NEW YEAR!!! Hope that next year will bring LOTS of crafting for you all! =)
Over at TeddyBo there is Fairytale friday and some lovely cards from the dt-team to look at! JUMP over and  read about all the fun stuff going on there too......=)

Choklad askar...eller,ja det blir ju det när man stoppat choklad i dom!! hi hi

Askarna är ca16*16 cm


Så kära vänner.....då får jag väl önska er ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR och hoppas ni tittar hit nästa år med!! ;)

15 kommentarer:

Anna sa...

Åh vilka fina askar!! Härliga färger.
Gott Nytt år
Kramis

Jill sa...

Nydelige esker Maritha, disse ble nok barna glade for :)
Jeg er så glad for at jeg snublet inn i din blogg for lenge siden og fikk en slik herlig venn på kjøpet!
Ønsker deg og din familie et riktig godt nyttår :)
Kanskje du kommer på besøk til meg i løpet av 2012???
Vi kan jo gå på Ski treff sammen!
Tenk litt på det du :) :)
Ha en herlig helg og nyt de siste fridagene dine!
Klemmer fra Jill

Denise sa...

These boxes are adorable.
Happy New Year to you too.
Hugs
Denise xx

Kjersti sa...

Så hyggelig at du ville følge bloggen min, da - VELKOMMEN! Så fine disse sjokoladeeskene var, deilig med sjokolade, men ekstra bra når den er så fint innpakket!!
Ønsker deg et riktig godt nytt år, Maritha, så titter jeg innom på nyåret:)
Nyttårsklem fra Kjersti

Marita Johansson sa...

Åhhh så fiiina askar.
Gott Nytt År

Rosietoes sa...

these are lovely Maritha. Beautiful boxes never mind the gifts they hold!

Have a wonderful New year you lovely lady. Best wishes to you and your family.

Edna x

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättesöta askar! Tack för din hälsning hos mig, Gott nytt år önskar jag dig med. Kram

Susy sa...

Super duper fint, Maritha!!!!!

ÖNSKAR DIG OCH DIN FAMILJ ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

KRAM SUSY

Unknown sa...

Oh så söta små askar. Du är för rolig du, stoppa in handen i datorn och roffa åt sig ha, ha det skulle jag verkligen också kunna tänka mig när jag ser dina askar och är det dessutom choklad i dem så hänger de löst.

Självklart tittar jag in till dig även nästa år.

Jag vill också önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR

Kram från Ninni

onkis sa...

Det va fina askar!!

Önksr dig ett
GOTT NYTT ÅR!!

Anneli sa...

Supersnyggt,så härliga askar och så snygga dekorationer!!!! Du är verkligen super duktig! Tack för inspirationen!
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt kreativt År!
Kram Anneli

Malin sa...

Så fina askar Maritha!!! Jättefina färger o dekorerat! Tusan va pysselsugen jag blev nu!!! =) Kram på dig!!

Åsa/asamia sa...

Lika fina alster som vanligt här inne hos dig, du gör sååå mycket fint!
Vill önska dig ett Gott Nytt År!
Tack för i år, ses nästa år igen.

Pysselfröken sa...

Ljuvliga askar.Gillar särskilt änglabjörnen. Underbart söt!
Kram och gott nytt pysselår

Therese sa...

Gott Nytt År!
Kram