tisdag 13 december 2011

Wedding card!!

TeddyBo Tuesday and some lovely new stamps for you!! =)

Jag fick frågan av en vän att göra ett bröllopskort.....ja inte ett vanligt bröllopskort inte! Listan av saker hon ville ha med va låååååååång! (jag hade behövt göra ett kort lika stort som ett plakat om allt det skulle ha fått plats...knashönan) =) Men tillslut så fick jag ihop ett lite skojfriskare kort än jag brukar göra och beställaren vart RIKIGT nöjd(pust) =)

Mannen som skulle gifta sej är just brandman så det fick bli TeddyBo_057 som fick tjänstgöra!
TeddyBea_010 ligger så skönt där i sitt bad minsann!
Jag tänkte att antingen så har han just tappat upp ett bad åt sin blivande fru...
...eller så måste han svalka sej för hon är så sexig!!! ;)

Ha en skön dag mina vänner och kolla in den nya utmaningen på TeddyBo! Birthstones!(månads-stenar),som alltid så är ju den lyckliga vinnaren ägare av 10 nya Teddysar! Det vill man ju inte missa! =)
Kram kram!

9 kommentarer:

Susy sa...

Helt makalöst fint!

KRAM SUSY

Therese sa...

Superfint ♥
Kramar om

Anna sa...

Jättefint och roligt! Kul att se något utöver det vanliga :)
Kramis

Mim... sa...

WoooW så superläckert kort, samtidigt skämtsamt.
Ha det gott....

Marita Johansson sa...

Underbart fint
Kramis

Åsa/asamia sa...

Du gör alltid så fiiiint och nallarna, de är sååå söta!

Petra/Paradise sa...

*haha* Vilket underbart sött bröllopskort du gjort!
Inte behöver det alltid vara de där klassiska bröllopskorten inte! ;D

*haha* Söt du är som skapar ett lika dant kort som mej, fast innan! ;P
Shit vilken inspirationskälla jag måste va! *haha* :P

Japp! denna bilen tar vi emot med öppna armar!
Våran förra bil strulade mest hela tiden! Shit vilka pengar vi lagt på den förra *grr*
Vi har betalat på den som en sprillans ny i ett par år nu..så då kunde vi ju lika gärna köpa en sprillans denna gången utan dåligt samvete! ;)

Puss!

Rosietoes sa...

Such a gorgeous personal card Maritha. It's stunning.

Edna x

mhlcards sa...

Ja, nog kan det vara lite lustigt med specifika beställningar. Detta kort blev iallafall helt underbart. Är det inte så att han först fyllt på vatten och sedan måste svalka sig??? :)

Kram Mari