lördag 3 december 2011

Dwarf!!

*ljudet av en sång hörs här*.."Godmorgon alla mina vänner,godmorgon alla som jag känner...för idag så är det LÖRDAG och då ska man vara glad fööööör...." (en gammal förskole-dänga) =)

Idag blir det ett litet kort med motiv fr Mo´s! Kortet är heeelt inspirerat av min Jillsan ,jo jag lovar hon är VISST MIN! ;) Man blir ju rent glader av denna lilla dvärg!

 
Textstämpeln är min absoluta favvo,min farmor läste alltid den "sagan" för mej när jag va liten och jag kommer fortfarande ihåg hur jag tyckte lite synd om tomten som va tvungen att vara uppe ensam i kölden och medans alla sover.....*snyft*
Den här dvärgen ser dock lite "corky" och söt ut så han har det säkert hur bra som helst(måste övertyga mej själv här så jag inte börjar snyfta över ensamma tomtar ute i kalla nätterna)........hm,OK....jag kanske drack liiiiite för mycket Cola igår! ;)

Kramen till er alla!

8 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Ha ha, det är alltid lika roligt att läsa dina inlägg. Jättesött kort. Dvärgen är så gullig. Vackert färglagt som vanligt. Ha en fin lördag min vän.
Kram

nicolet sa...

It´s gorgeous Maritha!
Hugs Nicolet

Jessika sa...

Åhh..vilket fint kort med charmig dvärg!!

Trevlig helg!

Kram

Jill sa...

MIN lilla tokfia!
Du er jo bare for god du Maritha!
Først må jeg bare få si: Jeg er så glad for at du er min venn!
Og så må jeg si også: Jeg vil ha alle dine kort, for de er så vakre og så velgjorte, så fantastisk fargelagte og jeg bare digger din stil! Du er en av de flinkeste jeg vet og jeg blir så inspirert av deg hver gang du legger ut noe.
Mo's dverger er jo bare herlige og jeg bare elsker å fargelegge de, så det ser ut som det er dags å kjøpe en ny... Du burde jo forbys!
MEN først skal jeg slenge Bellamor til sengs og så skal jeg lage brendte mandler med Sebastian!
Det er jo faktisk jul snart!! LOL
Masse klemmer til min snille venn

Eva J sa...

Ja du kan då få till galet fina kort det är en sak som är säker. Sueprfint som vanligt och färgläggningen är ju dunder.
Önskar dig en skön andra advent
Kraaaaaaaaaaam

Rosietoes sa...

What a lovely image Maritha. Adorable card.

Edna x

Christina sa...

Woww Maritha this is such a stunning creation again dear! Love it!!!
Hugs Kristel

Anneli sa...

WOW vilken söt stämpel och sååå snyggt färglagt.
Kanonfint kort :-)

Kraaaaaaaaaaam anneli