lördag 15 maj 2010

FEST!

Igår var det FEST!!!
TJOHO.......=0)
Det var en riktigt rolig fest minsann,med god mat och galet bra underhållning! Min sambo och hans kompis spelade gitarr och sjöng så himla BRA! Dom spelade tillåme min favvo sång Whiskey lullaby med Brad Paisley....mmmmmmmm! SUPER KUL!
Fick såååååå fina presenter av alla! STORT TACK!
då var ju frågan om jag fick mej en CUTTLEBUG????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JAAAAAA DET FICK JAG!!!!!! =0)
Fick den av mina barn,min sambo och min sambos dotter. Kommer bilder sen på det jag fick av alla nära och kära!! Så många fina presenter!

Hade även en liten frågetävlig om vem som kände 40 åringen bäst!!
Vinnare blev.......trumvirvel...................MIN PAPPA!!!!! =0)
Vinsten för det blev en ask med choklad som jag gjort.








5 kommentarer:

jenny sa...

Å grattis till kattelbaggen ;-D!! Måste ju få se detta underverk nån dag!!
Kram!

Mamma sa...

Tack för en mycket trevlig fest med god mat och
och för underhållning med sång och gitarrspel av
Johan och Nicke Ni var toppenbra.
Kramar

M sa...

Ja grattis till dig, toppenkvällen och till cuttlebugen!!!! =D Vilken superfin chokladask-scrapping du gjort!!! Jättefin verkligen!! Ska maila dig lite bilder nu strax =) Hoppas vi kan ses snart! Kram

Lena Skyttberg sa...

Den där baggen må ja få se nån dag :o) Och jag tvivlar inte en sekund på att underhållningen var bra. Kul att du hade en lyckad kväll, stumpan.
Kram på´re. // Lena

Unknown sa...

Stort GRATTIS i efterskott!! =D Å en cuttlebug var inte illa =)

Kram!!