måndag 3 maj 2010

Liten Floffy!

Tror det börjar bli dax för lite allergimedicin.....jag ser suddigt och mina ögon svider fast jag just köpt nya glasögon!! Så med det vill jag bara ha sagt att det kan bli en del stavfel......(så har jag nått att skylla på,blir värre att förklara bort dom sen då..) =0)
Det här är blid nr3 som jag scrappade. Det är min andra dotter Nichole som föddes med inte fullt så mycke hår som sin syster,men det va långt istället,så varje gång hon badat låg det slätkammat bakåt, så hon såg ut som en liten raggare.....fniss! Var smeknamnet Floffy kommer ifrån det vet jag inte riktigt,men hennes blogg heter ju Floffsson så det måste ha kommit därifrån.
Har laddat ner ett bildredigerings program just som jag inte har lärt mej att hantera,så när jag för 3:e GÅNGEN IRAD hade redigerat mina bilder och DOM BARA FÖRSVANN så tog Nichole över och gjorde som dom datorvana ungdomarna gör " Men va f...n mamma du gör ju bara så här.....här följer tusen snabba klick på datorn och ett par,klicka här,spara där,ladda hit,ladda dit,spara mer,filer hit,filer dit KLART!!"
SOM OM JAG FATTAT NÅTT AV DET HON GJORDE!!!????? nåja,jag är envis som synden så jag lär ju lära mej så småningom...=0)

4 kommentarer:

Therese sa...

Åh så fin lo! Gillar rosa:) Försöker scrappa mig själv i rosa då det oftast blir blått och andra "pojkiga" färger när jag scrappar barnen.
Kramar

Unknown sa...

Ååå så söt LO!!
Jag känner av den där jäkla pollen för fullt nu =( Det har bara blivit värre och värre över åren och för ett år sedan fick jag en anafylaktisk chock (av mat) och efter den börjar jag känna av allergin så fort det blir plusgrader ute :S Jag som aldrig varit allergisk tidigare! Livet är bra orättvist ibland ;P

ha en härlig dag!!
Kram
Malin

Anonym sa...

ÅÅ vad söt hon ee

Mamma sa...

Jag tycker att jag har världens sötaste barnbarn
Kram Mamma/Mormor