tisdag 18 maj 2010

Kort!

Hejåhå!
Har gjort ett beställningskort till en jobbarkompis som ville ha ett bäbiskort(tycker det blev sååå bra)....men det kan jag inte visa förrns imorrn då hon har fått det,men jag hade några kort gjorda sen innan(det är bland dom första korten jag gjorde) som jag kan visa idag....=0)
Jag bara älskar dom där små bäbisfötterna,dom är ju så söta! Stämpeln köpte jag från Panduro för ett bra tag sen.
NÄ nu ska jag kasta mej ner vid pysselbordet,har så många beställningar som väntar på att bli gjorda så jag måste sätta lite fart......(synd bara att jag inte kan lägga ut allt jag gör förrns alla har fått det,och vissa måste ju även ge bort det innan jag kan lägga ut det,så det kan bli lite fördröjningar på kort ibland....ha tålamod kära läsare....)
=0)


1 kommentar:

kockajäveln sa...

så tjusiga kort:)