söndag 9 maj 2010

Väska!

Det här skulle bli en riktig pysselhelg......
......men jag har då gjort ALLT annat än pysslat! Suck!
Har putsat fönster,sytt gardiner,städat,tvättat mattor,tvättat täcken och kuddar m.m.
Nåväl det blir ju fint här hemma iallafall.
Men idag har jag faktiskt börjat på lite beställningskort,men jag har inga klara att visa än. Så istället visar jag en "dragspelsväska" som jag fick en beställning på.
Dom blir ju riktigt fina och nu när jag fattat att jag har inch måtten på min skärare(suckar fortf över min egen dumhet) så är det ju betydligt lättare att få till det! =0)
Ha en skön söndagskväll!



4 kommentarer:

Therese sa...

Jättefin väska! Har gjort en sådan en gång, blir nästan lite sugen på att göra en igen:)
Lägg gärna ut en beskrivning, för jag har tappat bort mina mått och det finns nog många som vill ha en bra beskrivning ♥
Kramar

Lego-kid William sa...

Jättefin väska!!!!

nelum sa...

hej! gud va fina saker du gör. va duktig du är. hade din far o anita hos oss så hon visade mig din sida. va gulliga saker. kram nelum

Mamma sa...

Vilken fin väska kul att se hur det går till men oj oj vad knåp och klipp.Men vilka fina färgsättningar du får till.Kram