tisdag 29 januari 2013

BFF!


I en utmaning på Facebook skulle man skicka nått hemgjort till dom första 5 som kommentera.....min äldsta vän Åsa:s storebror tog "smällen" för sin syster och gick med i utmaningen i hennes räkning! =)
Så det här är kortet hon fick(jodå,jag skickade minsann ett kort till hennes brors barn med...bara för att,visar det en annan dag)
 


Stämpeln är en hÄnglar stÄnglar stämpel och jag har fått den av söta Annelie och hon har väntat på att jag ska färglägga den och lägg ut...hi hi...här kommer den nu raring!!


Underbara hÄnglar...synd bara att jag har sååå få!!
 
Ha en skön dag snyggingar!! ;)
Själv roar jag mej med att vara hemma och hålla i huvet håååårt,för det känns f** som det ska lossna typ....(f´låt för svärordet)
 
Kram!


14 kommentarer:

krafty-kutz sa...

Stunning sweetie, your colouring is fab! xx

Lau W sa...

Oh so lovely choice of colors, your card is wonderful Maritha !
xxx

Louise sa...

Men åhhhh Maritha! ❤
Det här är så otroligt vackert! Du har färglagt din hÄngla så himla perfekt och pappren är underbara! Så läckra detaljer också :) Duktiga, duktiga du!

Kram ❤

Chris_P sa...

OMG!!!! så himla fint!!!!

Lisa sa...

Verkligen fint kort som Du har gjort, Maritha! Mysigt med sådana utmaningar som Du skrev om!
Ett tips om att tacka för de hänglarna Du har istället för att fokusera på dem Du inte har! ;o)

Krya på Dig!

Många Kramar Lisa

Mim... sa...

Oj Oj vilket härligt kort!! och kanske man skulle plocka fram hÄngla stämplarna igen, det var ett tag sedan de fick var med.
Ha det gott......

Anneli sa...

Åhhhh så snyggt du har färglagt hÄnglen ❤
Sitter beundrar kortet så mycket fina detaljer du har fått med :) Du är så duktigt. Kraaaaaaaaam Anneli

Susy sa...

Underbart snyggt kort, Maritha!

Krya på dig nu och var rädd om huvudet, snygging!

KRAM SUSY

Gina's Cards sa...

Gorgeous card - beautiful colouring!

Hugs
Gina x

Åsa aká Scraphorse sa...

Åhhhh så fint!!! Måste nog plocka fram min hÄnglar snart. Hur ska man hinna använda alla sina stämplar egentligen... ;)
Krya på dig o vila mycket!!
Kram

Jill sa...

Elsker det stumpan!!
Fantastisk flott fargelegging og helt nydelige farger og ark ♥
Du får komme og dele sofa med min lille Bella så skal jeg sykepleie dere begge :)
God bedring vennen♥
Klemmer

Majsan sa...

OJOJ vilken underbart härligt kort, helt ljuvlig stämpel och jisses vilken färgläggning, alldeles fantastiskt snyggt!
Tokgillar hela kortet :)

KRAM MAJSAN

Sinikka sa...

Vilket underbart fint kort. Älskar dom hänglar stämplar och det är så synd att dom kommer inte ut med nya.
Kram Sinikka

Anna sa...

ÅH SÅ Fint!!!
Stämpeln är helt underbart färglagd och jag gillar färgvalet mot mönsterpapperna.
Sååå fint, en riktig fröjd för ögat!
Hoppas du snart ska må bättre.
Krya på dig <3
KRAMIS