fredag 18 januari 2013

Nya utmaningar...


Japp....ny utmaning och nytt julkort! =)
CCWS har så fina skisser att följa så det är en ren fröjd att göra korten...
Tänkte även hoppa på Live & Love Crafts utmaning (nåt gammalt),i mitt fall är julstämpeln en riktigt gammal goding.....en av mina äldsta! =)
(To LLC....The merry christmas stamp is one of my oldest stamps)
Maja design papper
Spellbinder hjärtan
LaLaland stämpel
Målat med Copics


Tycker att LaLaland stämplarna är sååå himla fina...dessutom är dom ju sååå roliga att färglägga!!
 
Ha en riktigt skön kväll....hm....det är visst inte mycket kvar av kvällen ser jag nu!! Men ha en underbar helg mina raringar!! =)

 
Kram!!

17 kommentarer:

Trine sa...

Flott julekort:) Jeg elsker de stemplene fra La-La Land, de er en fryd å fargelegge!
God helg til deg vennen!
Klem fra Trine.

nicolet sa...

Hi Maritha, you have made a beautful christmascard! Thanks for joining us at CCWS.
Hugs Nicolet

Lotte sa...

Wow, absolutely fantastic card you have made. Thank you for joining us at CCWS. Hugs Lotte

ÅsaJ sa...

Vilket sött kort! Älskar färgskalan! Kram

Gina's Cards sa...

Fantastic card Maritha. Beautiful colours and colouring!

Hugs
Gina x

Susy sa...

Så underbart snyggt, Msritha!!!

KRAM SUSY

Anneli sa...

Så underbart kort och din färgläggning gillar jag. Ser fram imot och se hur du kommer färglägga Hänglarna. Kraaaaaaaaaam Anneli

krafty-kutz sa...

OMGGGGG I love it, your colouring is to die for sweetie xx

Chris_P sa...

Jäkla konstigt...jag kommenterade ju här häromdagen...hm...never mind..

Superfint kort!! Och superkul att du är med oss på CCWS. Hoppas att få se dig där fler gånger!

kram Christina

Kjersti sa...

Enda et lekkert julekort - skal si du er tidlig på i år:) Nydelige farger, herlig motiv og lekker fargelegging!
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Åsa/asamia sa...

Vilket finfint kort, läckert med de dova färgerna och det fint färglagda motivet.
Hoppas du haft en fin helg.
Kram

Petra/Paradise sa...

Vilket härligt kort i finfina färger!
De där stämplarna tycker jag nästan är lite läskiga! *haha* ;)

TAck sötnöt för dina ord inne hos mej! :D
Å jag är inte smal som ett sträck!
Två stora skinkor har jag bestämt! ;)

KRAMISAR

Anonym sa...

Oj, vilket fint kort. Väldigt fin stämpel och väldigt härligt färglagt!

Ha en fin vecka,
Malin

Unknown sa...

Hej min norrländska!

Toppenfint kort, jag har aldrig sett stäplarna från LaLaland tidigare. Snygga detaljer som sig brukar.

Kram

Annette sa...

Jaha, det kunde man ju tro... att man skulle hitta ett nytt underbart kort här, hihi!
Vilka härliga färger du har valt på ditt julkort och så fint målat!!!
Superfint!
Kramar

Nicole sa...

Et virkelig flott julekort. Flotte farger og et søtt stempel :o) Hyggelig du deltar i vårt utfordring hos CCWS. Håper vi sees igjen :o)

Jill sa...

HVORDAN har jeg kunnet misset dette kortet???
Jeg holdt på å ramle av bakorstolen når jeg fikk øye på det! Fy fillern sier jeg bare!!!
Du fargelegger som en riktig Copic proff og tilsammen med ditt øye for herlige detaljer blir dette bare vidunderlig vakkert.
Jeg digger det :)
Ha en god dag min skjønne venn♥ og håper ryggen er bedre
1001 klem