tisdag 1 januari 2013

Nytt scrapår!


 
God fortsättning på det nya scrapåret kära vänner....
...jag tänkte iår göra nåt så konstigt(för att vara mej), en LO varje månad,det har jag lovat mej själv när jag insåg att det är rätt kul att kolla på bilderna sen i albumen. =) (vi får se hur det går)
Men idag bjuder jag på ett kort som en fördetta DT-medlem i TeddyBo fick,Tammy heter hon och har en massa fina kort på sin blogg som man bara blir helt lycklig av att se....ni hittar bloggen HÄR! 

Stämpeln kommer fr Staurated Canary!
Målat med Copics....dom jag vann hos Jill på hennes candy,det va dom som startade min nya kärlek till pennorna i fråga......alltså är det Jills fel att Promarkers fick på tafsen!! ;) *hi hi*

Kuvertet är en die fr Marianne design
Cheery Lynn swirl
 
Hoppas alla hade en härlig nyårsafton.....och hoppas det nya scrapåret kommer vara ett riktigt inspirarande år!! =)
 
Massor av kramar från mej!



10 kommentarer:

Lisa sa...

Vackert kort som Du har gjort!
Intressant och fint färgval, snyggt ifyllt och bra upplägg :o)

Jag håller verkligen med om att det är super roligt att titta i alla otroligt kreativa album i efterhand!
Och det är ju så kul att skapa layouterna också :o)
Jag hoppas att Du kommer att kunna skapa alla dessa layouter under året, Maritha! :o)

Många Kramar Lisa

Jill sa...

Jeg tar gledelig på meg skylden for at Promarkersene er utklasset!! hehe
Nydelig kort min fantastiske Maritha.
Elsker disse fargene og dine dekos er jo bare vidunderlige. Jeg er sikker på at Tammy ble blåst overende av ditt vakre kort :)
Ha en så fin dag i dag min kjære venn og et av mine forsetter er at jeg skal treffe deg i 2013, så det så! Så du kan bare forberede deg lol!
Masse klemmer

Mim... sa...

Så otroligt snygg början på år 2013!
Ha det gott..

Louise sa...

Hej Maritha! ❤
Åh, åh, åh!!
Maken till romantiskt! Läcker färgläggning! Måste vara lättare att gå från marker till marker ;) Annars känner jag mig hopplöst obegåvad som övat på Copics ett och ett halvt år utan att vara hälften så duktig :)
Så vackra färger och stämpeln? Ja, den älskar jag självklart!! ❤

Kram och god fortsättning på 2013

Susy sa...

Så vackert kort!

Så spännande, en LO i månaden, det ser jag framemot att få se!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

KRAM SUSY

Pernilla ~Pillan~ sa...

Supersnyggt kort!! De stämplarna är ju så underbara och roliga att färglägga. Roligt att du också börja med copic, men jösses vad jag får öva ;-) god fortsättning. Kram

Sinikka sa...

Hej Maritha, Jag önskar dig ett creativt och lyckligt 2013.
Det blev ett mycket fint kort. Härligt färg på klänningen.
Kram Sinikka

Eva J sa...

Gott Nytt År kära scrappvän, spännande att se dina lo´s här framöver. Du har gjort ett superfint kort och jag gillar ditt färgval.Vi ses snart igen
kramizzzzzzzzz

Annette sa...

Men hej du glada blogg kompis! Usch vad jag har missat mycket på senaste tiden... :( Men man blir ju så glad när man får komma och hälsa på hos dig :) Så mycket fint så man bara suckar när man landar här. Du fixar ju Copicsen galant så där har du minsann inget att skämmas för ;) Jag har oxå blivit med Copics och tycker det är så himla kul...mer att öva på förvisso men förbaskat roligt, hihi.
Ser framemot att få njuta av många nya underbara alster hos dig, så ha ett gott 2013!
Kramar

Gina's Cards sa...

Hi Martha - such a beautiful card!

Hugs
Gina x