måndag 14 juni 2010

Askar till fröknarna!

Här kommer det lite bilder på askarna som Nicholas fröknar fick på skolavslutningen!
Det fina Tildapappret fick bli till askar igen,det passade som så himla bra till just det! =0)
Chokladen fick så bra plats,det gäller ju att hitta nåt som är lagomt platt!
Fast just nu känns det inte som det är sommarlov här uppe,det blåser kallt och i morse när jag åkte till jobbet var det 4 grader ute......burr....men det lär ju ska bli sommar här uppe oxå nån gång?! =0)
Kram från mej




























3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina chokladaskar du pysslat ihop :) Tänk.....om man hade varit lyckost nog att ha fått en sådan här :) :)!
Är ju också "fröken" och ngt handgjort hadebetytt massor så jag är säker på att de är på display på bästa stället i husen nu ;)

Idag är jag hemma med min lilla tös, hoppas på att kunna måla ett av mina nya magnoliamotiv i alla fall ;)

Massa kramar!!

Therese sa...

Åh vilka fina askar!!
Kramar

Pernilla ~Pillan~ sa...

Vilken rolig present! så kul att få ngt handgkort OCH choklad! ;-)