torsdag 3 juni 2010

Tackkort!

Hallå hallå!
Igår blev det inget bloggande för min del......för bäst jag satt vid mitt EXTREMT stökiga pysselbord,så började DET SJUNGA UTE PÅ MIN ALTAN??!! .....där ute stog en del av mina arbetskamrater och sjöng för full hals! HJÄLP! Det här med att fylla 40 tar visst aldrig slut. =0) Men det var ju riktigt kul att få lite besök med skönsång(?),så fick dom ju även chansen att se hur det ser ut när jag pysslar(pinsamt stökigt) Jag fick ett så himla fint kort till,har redan fått ett superfint kort av min pysselvän M,denna gång var det Therese som hade fått pyssla till ett kort som dom beställt åt mej.....ända från Göteborg,men det var verkligen så himla fint! Sen fick jag ett presentkort till våran lokala scrapbutik, det lär inte ligga å bli gammalt kan jag meddela. Jag har ju även presentkort till Syssla ,så jag vet då vad jag ska göra på lördag!!! =0)
STORT TACK ALLA RARINGAR!!

Tänkte visa hur resten av tackkorten fick bli,dom fick hålla sej lite enkla för det tar för lång tid att få till annars......

Inga kommentarer: